16 år och gravid
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
Grattis! Jag var också 16 när jag plussade, men fyllde 17 innan dottern föddes. Nu är hon 1 år och jag är 18- Snabbt tiden går!
Grattis!
grattis, är 19 och har en liten son på 4 månader...:) är du tillsammans med pappan??
förstår det, va 18 när jag blev gravid med sonen, mamma blev jätte glad men pappa var midre glad:P
okey, bara så du vet så låt pappan vara med mycket, annars så försök tvinga honom.. pappan till mitt barn va inte såå mycket med honom och nu när de är slut vill han vara mer med honom..
Grattis! Själv är jag 19 och har en son på 5 månader. Önskar dig all lycka till.. Kram
bra det.. det vart inte sonens pappa utan han satt mer vid datan och var ute med sina kompisar fast han är 21..:/ han sökte ej jobb och han hjälpte mig inte hemma.. hur gammal e pappan?