16 år och gravid
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
Grattis! Vart också gravid när jag var 16, är nu 18 år, snart 19 (januari) och är mamma till 2 ![]()
grattis! :)
jag var 16 när ja fick min son. nu är ja 19 och han är 2,5 år :)
absolut bästa valet någonsin
Grattis var också 16 när jag plussade nu är jag 18 och sonen fyllde 1 på julafton
hejsan, jag var också 16 år med mitt första barn, en dotter som nu snart är tre år. Och har fått tillökning på ytteligare en dotter som är 2 och en halv månad!!:D
UNDERBART!
ja brukar ofta tänka, vad skulle jag gjort om jag inte fick barn? Då had elivet verkar så himla tråkigt på något sätt.
hej.. =) jag var 15 när jag blev gravid med min son =) nu är jag 19 och har två små underbara ungar =D
Grattis, var 18 när jag fick reda på att ja var gravid. Är 19 nu och har en son på 16 dagar :)
Grattis till bebisen i magen
Själv är jag nyss fyllda 18 år och väntar mitt första barn.Jag är i vecka 18+4 idag
Grattis till bebisen =).. jag var också 16 när jag blev gravid.. fick sonen när jag precis fyllt 17.. är snart 22 =)
Grattis till lillen!! Hoppas allt går toppen! Var med 16 när jag blev gravid, kom ihåg att vara mamma finns de ingen ålder för. =) hör gärna av dig=) har själv nu en underbar dotter på 10 månader.
Men vad har hänt med TS, hon har ju av regat sig hoppas det inte är några problem för henne