• Majalilla

16 år och gravid

hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er

• Svar på tråden 16 år och gravid
  • ÄngelnDennis

Grattis! Vart också gravid när jag var 16, är nu 18 år, snart 19 (januari) och är mamma till 2

• milla89

grattis! :)
    jag var 16 när ja fick min son. nu är ja 19 och han är 2,5 år :)
    absolut bästa valet någonsin

• agua

Grattis var också 16 när jag plussade nu är jag 18 och sonen fyllde 1 på julafton

• mars dotter

hejsan, jag var också 16 år med mitt första barn, en dotter som nu snart är tre år. Och har fått tillökning på ytteligare en dotter som är 2 och en halv månad!!:D

UNDERBART!

ja brukar ofta tänka, vad skulle jag gjort om jag inte fick barn? Då had elivet verkar så himla tråkigt på något sätt.

• Stephanie1989

hej.. =) jag var 15 när jag blev gravid med min son =) nu är jag 19 och har två små underbara ungar =D

• Tvåbarnsmor

Grattis, var 18 när jag fick reda på att ja var gravid. Är 19 nu och har en son på 16 dagar :)

• Fifflis

Grattis till bebisen i magen
    Själv är jag nyss fyllda 18 år och väntar mitt första barn.Jag är i vecka 18+4 idag

• Maximumtaste

Grattis till bebisen =).. jag var också 16 när jag blev gravid.. fick sonen när jag precis fyllt 17.. är snart 22 =)

• LadyLillan

Grattis till lillen!! Hoppas allt går toppen! Var med 16 när jag blev gravid, kom ihåg att vara mamma finns de ingen ålder för. =) hör gärna av dig=) har själv nu en underbar dotter på 10 månader.

• vampyria2

Men vad har hänt med TS, hon har ju av regat sig hoppas det inte är några problem för henne

Svar på tråden 16 år och gravid