16 år och gravid
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er
Grattis!
Jag är 20 år och har en son på snart 6 månader! Att få barn är lätt det bästa jag varit med om i hela mitt liv och jag kommer aldrig ångra det!
grattis :) Jag var 16 när jag fick min dotter, är 18 nu:)
Lycka till
grattis! blev också gravid när jag var 16! Min dotter är 7månader :)
Grattis! Jag är 19 och har en dotter på 4 månader. Det är det bästa jag har gjort=)
Grattis! Jag var 14 när jag blev gravid (skulle fylla 15 ganska snart) och var då alltså 15 när Gabriel föddes. Allt har gått superbra, det är underbart!
Jag är 17, har Bf i januari 09 :)
hej jag är 17 och har en son som är 8mån men tyvärr så bor jag hos min mamma och pappa och min kille bor oxå där men vi bor där för att soc tro inte att vi kan ta hand om han men man få inte ge sig
Grattis
Blev också gravid som 16åring och var fortfarande 16 när han föddes
Jag är nu 21år och tvåbarnsmamma
Zackarias född Maj 2004 och Elwira född Okt 2007.
Hej hej! Jag fick en dotter när jag var 21, kanske inte jätteung men yngre än många. Jag är snart 23 och hon är 19 månader. Tiden går vansinnigt fort!
Hoppas allt går bra för dig. Du kommer säkert få massa kondtiga blickar och dumma komentarer under din graviditet (det fick jag massor av!). Bara strunta i dem. Ha det så bra!
humm jag fick inte några komentarer eller blickar iallfall va jag inte märket:P sen har jag inte fått höra något sen lillen kom heller, Det är ju så "vanligt" nu att unga personer får barn:P