• Majalilla

16 år och gravid

hej.Jag är 16 år och nyss fått reda på att jag är gravid.troligen i vecka 5.vore roligt att få prata med andra unga mammor. hör av er

• Svar på tråden 16 år och gravid
  • miniinatta

Grattis ! :D Är 18 år och har en son på 4 veckor

• Majalilla
    Svar på #10
    ojdå.så ska det ju inte vara.man är ju två om att skaffa barn och då ska ju båda hjälpa till tycker jag.Pappan är 18 år.
  • paron

Grattis :) Jag är 22 och väntar barn. Kanske inte så där jätte ung, men jag känner mig ung iaf.

• Sizin

det tycker jag med, de var därför jag lämna honom för han levde på mig bara:S åkte hem till kompis å lanade över helgen och åkte iväg på skidsemester.. såå ska det inte vara ju.. och nu när man lämnat honom så vill han vara med sonen så mycket som möjligt det är såå synd att det ska gå så långt bara för att pappan ska vilja vara med barnet mer..:(

• Sandra

Grattis :D Jag vet inte om jag är jätte ung men jag tycker jag är det :p var 19 när jag fick min underbara son :D

• Majalilla
    Svar på #14
    ja det är hemskt.det ska ju gå av sig själv att pappan vill umgås med barnet.man ska inte behöva göra slut för att pappan ska förstå det.
  • vampyria2

Hej jag ville bara säga att jag var 19 när jag fick min älsta dotter, hon är 16 i dag. Kan lova dig att det är en rolig resa ni har framför er, ångrar inte en sekund att jag skaffade henne.
    Är så kul att ha haft henne med mig på resan genom livet, vad som än har hänt så har jag alltid haft henne och därför har inte mycket saker varit tunga, man har ju henne och då finns inget som blir så tungt att man tar åt sig så mycket att man mår jätte dåligt.

Ja vad jag vill ha sagt är GRATTIS och se till att njuta och ha kul me din lilla

• Majalilla
    Svar på #17
    tack för allt stöd jag får :) tror faktist nu att det här kommer bli jätte bra :) tack alla!
  • Sizin

jaa jag tycker med de är jätte hemskt.. men hoppas de inte blir så för er..:) önskar er all lycka å om du vill prata så vet du vart jag finns x) //susanna

• Majalilla
    Svar på #19
    tack så mycket.lycka till du med :)!
Svar på tråden 16 år och gravid