• medow

Gbp=Gastric bypass

Åååå lite sur på mig själv ...
    Jag ville bara smaka om det var gott chips med dip och jo vist fan vart det gott !!!!!!!!!!!!!!1
    Jag åt lite och nu så har jag så dåligt samvete.
    Ska man inte kuna mummsa nån gång alls eller ??
    Tog inte så mycket men sammvetet gnager.

- 22 kg nu

• medow

Hej ..
    En mens fråga .
    Hur har er mens blivit ??
    Jag har varit opas snart 2 månader och nu så har den inte kommit denna månad.
    INTE GRAVID ... utan den kommer inte bara ..

• medow

livet från ljusa sidan skrev 2008-12-20 11:55:04 följande:

Hej tjejer.Är hemma på permis från sjukhuset. Åkte in den 30/11 för jag hade svårt att andas och hade ont i magen och kräktes.(Hade sökt två dagar tidigare hos vårdcentralen men blev hemskickad med värktabletter och det var tydligen ngt muskulärt) Efter många turer fram och tillbaka visade det sig att jag hade lunginflamation och en inkapslad infektion i mjälten. Min sänka låg på 550 när jag kom in och den skall ligga på 5. De lade in mig på IVA med en gång och sade att det var tur att jag hade sökt igen. Väl på sjukhuset så går inte sänkan ner utan jag fick byta antibiotika 5 gånger innan den kroppen började svara på behandlingen. Nu har jag iaf fått komma hem över helgen och hoppas att jag blir utskriven på måndag när jag skall tillbaka och ta lite prover och se så allting är på rätt väg. Mår inte särskilt bra och är trött men hoppas som sagt att det är på rätt väg nu.Detta var en komplikation efter open som kom 4,5 vecka efteråt och det berodde på att min mjälte satt fast lite granna i magsäcken så de var tvugna att skära loss den och då blev det lite blod som aldrig försvann utan låg där och växte till med några goa bakterier
    Oj villken grej hoppas nu du bara blir bättre ...
    Krya på dig allt du kan ..
  • medow

KajsaLiza skrev 2008-12-20 18:09:14 följande:

Hormonerna är på gröna lund efter en sån här op! Blöder ibland i flera veckor och sen inte en droppe på månader, nu efter ett drygt år så verkar det som menscykeln är på 21 dagar...Helt normalt för dig alltså! Det är en sak de borde informera om innan op, så att man vet...
    Tack nu känns det lugnare med dit svar .
    Nä jag fick ingen info om detta , jag har ju alltid hafft min mens även om den kan vara sen o så .
    Men ja helt klart förståligt men tack för infon.
  • medow

Mollsan06 skrev 2008-12-20 19:22:44 följande:

På måndag ska jag börja flyta, är det någon som fuskat under flytet? Typ ätit en frukt eller ett ägg eller nåt annat?Bara undrar, apelsinerna är ju så goda nu
    Jag fuskade tyvärr bättre att ej fuska ..
    Men vi är alla människor och jag är en ganska svag typ men det gick bra trotts allt.
  • medow

Hej flickor och ett gott slut på året ...

Jag har i dag 2 hg kvar till det tredje magiska målet 99.9 kg weeee hoppas på i morgon som jag hade som mål.

Har tappat bmi från 43.9 till 35.4 som jag har nu.
    Det börjar synas ordentligt nu och kännas underbart härligt är det.
    24 kg är nu borta .

Hur har ni haft det i jul ??

• medow

Hej alla ..
    Mitt år började ju super .
    Har gått upp 5 hg i stället för ner grrrrrr.
    Men till hör det en platå ???
    Misstänker att det är en sådan på G nu igen .

Har annars mått toppen men har svårt att få i mig frukost och mellis ..

• medow

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nu har jag nått mål 3 och är med i 90 kg klubben ....
    Tror det var ca 12 år sedan jag vägde så lite host host.

• medow

Susiepie skrev 2009-01-03 22:27:47 följande:

GRATTIS :):):)OHH vad jag kan längta tillbaka dtil lden känslan :):)Ang magont så har jag fått kramper några gånger legat inne två gånger sedan så har jag ett par gånger fått kramper hemma och då har det berott på inre stress många gånger tror jag. ...
    Tack jag är sjukt glad men känner mig fortfarande fet så att säga hahahaha.
    Men nu är 25 kg borta för evigt hoppas jag har snart gått ner 50% av mina kg .

Har ni andra fått en målvikt av sjukan ???
    Jag har inte det .
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass