• medow

Gbp=Gastric bypass

nudelbumsan skrev 2009-01-06 22:19:53 följande:

neeej gör inte du du är säkert en pingla du med =)
    hehehehe nu har jag lagt in några sån ångest suck ...
    Jag tyckte jag såg bra ut på den festen snyft lätt att lura sig själv.
  • medow

nudelbumsan skrev 2009-01-06 22:26:45 följande:

d syns ju jätte jätte mycket gumman!!!! du är kanon duktig.. d e stoooor skillnad...
    åååå så härligt att läsa / höra blir så glad och sporrad ...
  • medow

Jennnie skrev 2009-01-06 22:29:34 följande:

Tycker också att det syns otroligt mycket :-0 Och du har ju fått midja
    weeeeeeee tack ...ja vist har jag ...
    Nu har jag fåt problem med gapande jeans i midjan hahaha.
    Minskat 3 stl i byxor och 4 stl i tröjor hua kommer bli dyrt.
  • medow

nudelbumsan skrev 2009-01-06 22:32:17 följande:

Men d gör det du har figur nu.. Du är klart en äkta pingla du med=) men vilka andra ögon folk ser en nu märker jag var ute på fest igår & killar lirtade hej vild DET är inte jag van vid & ingen komenterade min Fetma sen kom jag ju på att den finns ju inte där längre.. D e konstigt hur man tänker ibland=)
    härligt eller hur hahaha.
    Ja man märker så smått av de där killarna nu hahaha.
    Vill tappa 10 kg till tills den sista feb för då är vi ett helt gäng som ska ut ska bli jätte roligt hoppas jag.
  • medow

Jennnie skrev 2009-01-06 22:35:48 följande:

medow skrev 2009-01-06 22:31:57 följande:
    Hehehe köp inte på dig för mycket bara, för mer kommer du att minska. Det är jobbigt det där, för det blir dyrt om man ska köpa nytt för varje storlek man tappar Själv köpte jag inte så mycket utan försökte köpa varannan storlek ungefär, och inte så mycket utan tvättade ofta Dock har jag ju inte kunnat låta bli nu.... Men då har jag varit viktstabil i ett halvår och använt samma storlek nu sedan i somras
    Jag har handlat lite party toppar asg jag som aldrig går ut i stl 46 ??? helt galet ..
  • medow

nudelbumsan skrev 2009-01-06 22:44:16 följande:

var så lite så pinglan=) du är inte så långt efter mig då kan h 42 O endel kläder har jag 44 i men byxorna i 44 är för stora..
    Jag har stl 48 i byxoer nu helt tokigt klämde in mig i 52 innan ...
    ÅÅÅÅ jag älskar livet.
  • medow

Jennnie skrev 2009-01-06 22:42:31 följande:

misanishere skrev 2009-01-06 22:35:04 följande:
    SJälvklart förändras livet efter en sådan här stor operation, men igentligen inte mer än vad det är värt. Mitt liv har förändrats på det här sättet:* Att äta sig igenom livet går inte längre* Att tröst äta går fet bort* Jag kan få enorma magsmärtor om jag äter fel/för mycket* Jag kan dumpa och känna mig helsjuk om jag äter fel/för mycket* Om jag dricker samtidigt som jag äter får jag också jätteont.* Jag kan inte dricka samtidigt som jag äter* Jag är inte lika sötsugen längre* Sött och fett är inte lika gott längre* Jag kan numera gå i trappor utan att bli andfådd* Jag kan numera böja mig ner och hämta saker under soffan utan att tro att jag ska dö* Jag har inga problem med att knyta mina skor eller andras* Jag kan sitta med ena foten över den andra* Mina knäproblem är nästan helt borta* Jag kan numera köpa kläder i ALLA affärer och är inte förvisad till "tjockishörnan"* Jag får rum på ett säte i bussen/tunnelbanan/pendeltåget* Jag kan sitta i en plaststol utan att klämma rumpan* Jag får inga äckelblickar om jag mot förmodan går och äter på McDonalds* Folk ser mig som "normal", aldrig någon som säger något kränkande om min kropp/vikt* Jag är mer attraktiv nu när jag är ute på krogen* Jag har fått bättre självförtroendeJag kan nog göra listan ännu längre men orkar inte Ångrar jag då operationen? Nej, trots komplikationer!
    ÄLSKAR DIN LISTA skriver under på den.
  • medow

nudelbumsan skrev 2009-01-06 22:52:00 följande:

jag klämde i mej i 56=(
    fan inte roligt alls grrrrr ja klämde in sig är förhoppnings vis history .......
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass