Inlägg från: sininen |Visa alla inlägg
  • sininen

Gbp=Gastric bypass

kattazz, jag använde bara naturdiet. Också bara chokladsmak. Det gick bra. Det smakar ingen vidare men imedatt det är det enda man får dricka så börjar man längta efter det och då går det jättebra! Dom första 4 dagarna är dom värsta för då ställer kroppen om sig.

• sininen

Tinzi, jag opererades den 12:e januari i år. =) Och med min väntetid ska man ha strejken i sommras i åtanke också.

• sininen

Haha, då kan jag förstå att det är skönt med en platå zizter. Grattis till viktnedgången!

Smultronsaft, snaaart är du på andra sidan. Pigg och smal!

Kattazz, kämpa på. Dom första dagarna är jobbigast, sedan är det nerförsbacke.

Zolen1, jag brukar blanda vaniljyoghurt och nyponsoppa. Det är faktiskt gott!

Själv är jag fortfarande jätteförkyld. Känns som hela hjärnan simmar i snor haha. Aptiten är som bortblåst, det enda jag får i mig är vatten. Det är alltid nåt.

• sininen

Jag hade också runt 38 men hade högt blodtryck.

Idag väger jag 91 kg och har gått ner sammanlagt 16kg sedan november förra året. Helt galet! Men jag ser det inte själv än, men det kommer nog.

• sininen

FruHH, här i göteborg ska man flyta antingen 3 eller 6 veckor och då gör man det med hjälp av vilken som helst pulverdiet.

• sininen

Jag har en fråga, efter operationen, när fick ni energin tillbaka? Det är nu 2 och en halv vecka sedan operationen och jag känner inte av magen alls eller så. Men däremot orkar jag inte åka och handla och det är bara en spårvagnshållplats dit. Det har hänt två gånger nu, när jag i affären så blir jag kritvit i ansiktet och blir alldeles kallsvettig?

• sininen

Okej, tack för svaren! Det känns skönt att det är inte bara jag som är lite vinglig och orkeslös då.

• sininen

Åh! Jag vill också ha en semla! När jag väntade min dotter så brukade min man vara snäll och åka heeeela vägen in till stan och köpa det för jag ville ha särkilda haha. (Det tar en halvtimme in)

För övrigt känner jag bara att jag vill att tiden ska gå snabbt så att jag kan bli av med vikten så att vi kan testa på att få barn igen. Känns läskigt men en del av mig dör när jag ser bebisar i stan och på TV.

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass