Inlägg från: sininen |Visa alla inlägg
  • sininen

Gbp=Gastric bypass

En detox lite då och då kan ju vara bra för kroppen. ^^ Jag tycker att du kan ha en vecka då du äter hälsosam mat och dricker grönt té men utesluter inte proteiner som det tjatas så mkt om. Hos hälsokosten finns det detoxté men hur gott det är vet jag inte.

• sininen

Ja, men en veggievecka kan ju göra gott. Man kan göra mycket gott med linser & bönor.

• sininen

Jaa, karlar kan vara nog så osmidiga sussiesnus. Min man äter en macka och kommer och pussar på mig. Då vattnas det i munnen. Jag låser in mig i sovrummet när han ska äta. XD

Imorgon är sista dagen med bara pulver. Och nu märker jag hur humöret dalar. Jag kan plötsligt bli skitledsen för ingenting. Och jag har inte gått ner 2kg i veckan och det gör mig frustrerande. Kan kirurgen säga till mig att gå ner mer och skjuta fram operationen?

• sininen

sussiesnus, japp! Guuuud vad pirrigt det är! Jag har konstigt nog sovit ända tills nu och klockan är 14.25. *fnissar* Det är jättenärvöst och jag är för att vara ärlig ganska rädd vid det här laget men allt ska gå bra. Jag är nog mest rädd för att släppa på kontrollen.

Sedan tror jag att alla fuskar lite.. Och får dåligt samvete. Men kämpa på! Det är förjäkligt att gå på flyt men tänk på hur snygg du kommer bli haha. Jag börjar sakta men säkert få mina kindben. NU väger jag 95.

• sininen

sussiesnus, på infobladet om LCD stog det att lågkaloridieten påverkar hormonerna och därför kan mensen utebli.

• sininen

Shit, jag har glömt en detalj. När man är inlagd för operation, i synnerhet på Carlanderska, betalar man något? Om det är så, så hur mycket?

• sininen

Hej tjejer! Nu är jag på andra sidan! Allt gick helt okej förutom att jag svimmade på uppvaket när man skulle upp och promenera.

Konstigt det känns att vara hemma men jisses vad jag saknat min sambo! Magen har inte kommit igång än, det är fortfarande svullet. Hur var det för er? När släppte den stora gasbubblan i magen? xD

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass