Inlägg från: MelvinMeja |Visa alla inlägg
  • MelvinMeja

Gbp=Gastric bypass

Hur gör jag så att andra kan titta på mina bilder?

• MelvinMeja

Mrs Kaffelatte skrev 2008-12-28 14:56:41 följande:

WOW!!! :-O Åååå så snyggt du drar i hop dig då.... Inget häng alls jue.. *avis*
    Tack så hemskt mycket. Jag trodde verkligen inte att huden skulle hänga med så bra som den har gjort. Än så länge i alla fall. Hoppas på att det fortsätter så. Såg ditt kort när du håller i byxor som du kunde ha för ett år sen. Jisses vilken skillnad. Du är så fin.
  • MelvinMeja

Lil W skrev 2008-12-28 12:39:58 följande:

skulle vilja fråga till er som är opade jag ska opas nu i jan och jag har ett bmi på 35 någon som legat som jag och nu till min frågan hur mkt har ni gått ner på ca 6 månader och tar det längre tid om man ligger i lägre bmi än om man skulle ha ett högre?
    Viktnedgånegn är så individuell så det är svårt att säga. Ju mindre man har att gå ner desto långsammare går det. Det är den uppfattningen jag har i alla fall.
    Jag hade ett bmi på 44,1 innan jag började flyta inför op. Nu ligger det på 33,4. Det har gått 4 månader. Har gått ner 28,5kg.
  • MelvinMeja

livet från ljusa sidan skrev 2008-12-28 16:35:51 följande:

melvinmeja: Du är jättefin!! Modigt att lägga ut kort i underkläder, jag vågar knappt titta på mina egna!
    Jag har inte vågat innan men nu tyckte jag att det var dags.
  • MelvinMeja

lilarina skrev 2008-12-28 17:08:20 följande:

hej otroligt villken skillnad,bra jobbat,verkligen kul att se före o efter bilder, kram mej
    Tack
  • MelvinMeja

Tack alla för era vänliga ord. Man behöver höra det ibland. Speciellt nu när det inte händer så mycket. Kul att ni såg sådan skillnad

• MelvinMeja
    Nuttans Mamma skrev 2008-12-29 11:22:04 följande:
    MelvinMeja: WOW vilken skillnad.. stort grattis.. hoppas du trivs  
    Tack så mycket. Har en lång väg kvar men det känns helt underbart. Börjar att känna mig som mig själv igen.
  • MelvinMeja

Sparkle skrev 2008-12-30 06:10:30 följande:

Jag e med i 70kgsklubben 79,9kg stanna vågen på idag -23,1kg..
    Vad underbart. GRATTIS!!!!!
  • MelvinMeja

Gott nytt år på er. Önskar er alla en underbar dag

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass