Anna sol: Jag är rädd för att jag också kommer hamna där du är nu, aldrig vara nöjd. Tänk om man blir så där som de plastikopererade på TV att man måste göra nya inrepp hela tiden. Fast i vårt fall nya dieter osv...
Finns det någon samtalshjälp där du bor? Jag har ju "turen" att redan vara kopplad till en kurator (efter 2 förlossningsdepressioner) och denne tänker jag ta upp såna här saker med också.
Men kanske är det bara en svacka? Ska du ha mens? Då blir jag lite knäpp sådär. Övriga veckor går de bättre.
Precis som de andra säger så är du en kanonsnygg tjej! Jag ser då inga brister! Lycka till!
Pillson: Precis som du säger kanske du slarvat med onyttigheter, inte mkt men tillräckligt för att stanna av lite. Jag tror stram kost och lite längre promenad kan sätta fart på viktminskningen igen. Men ta inte bort fettet, det goda fettet behövs för att viktminska.
Börja inte med nån skit-diet, du vill väl inte tillbaka i gamla spår?
Lycka till!
Jag och dottern vaknade utan feber idag iaf. Men halsont ff. Imorgon är sista dagen att bestämma om jag ska avboka op eller chansa (dyr chansning iofs). Samtidigt kanske det inte är bättre nästa gång jag ska göra den... Ja, 1 dygn kvar iaf.