• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Har du fått upprepade missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss! Här finns också många kloka gummor som sitter på mängder av information.

Tidigare trådar:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    Del 6. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    Del 7. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html
    Del 8. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m36533392.html

Behandlingslista:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38034570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:36
    Ihopsamlade fakta om missfall och hur man förebygger:

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m40119318.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:40
    Eftersom 9 kommer efter 8 så är detta självklart del 9. Inte del 8 som det står i rubriken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 10:26
    Ny behandlingstråd!
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41272718.html
  • Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
  • Krusbär

Poppy: Skönt ändå att livmodern var fin! Alla dumma läkare kan dra åt skogen. Klart du ska hitta någon som skriver ut F! Jag tror mig ha hört att hon du ska till nästa vecka gör det. I annat fall finns ju alltid plastikdoktorn som Kajolajo var hos. Nån som hört nåt från henne, förresten?

Ego: Var på rutin-ul idag och allt var bra! det bor en liten akrobat i min mage - huvudet upp och fötterna likaså! Nu måste det gå vägen.

Vinkar till er andra!

• Lycka77

Härligt Krusbär!!!! Grattis!!!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Krusbär

Lycka: Tack! Mycket intressant blogg du har hittat.

• Poppy Lee

Jippie Krusbär, grattis!!!

Lycka: tusen tack för länken, mycket intressant blogg. Jag ligger själv verkligen i överkant för Protein C, men inom ref-värdena. Hur som helst är jag ganska säker på att mina mf är immunologirelaterade, resultatet av hysteroskopin förstärkte min övertygelse.

Cia: aha - fick Lilleskuttan F av henne? Jag kanske ska maila Lilleskuttan och be om kontaktuppgifter. Men först testa Dr A.S. - jag beställde tid där i december och fick först nu i mars, så jag har stått i kö ett tag...

Hur går det med jobb och ungar, förresten? Visst skulle du börja jobba nu under våren?

• speransa

Lycka 77 ja vad säger man.. det är ju verkligen fördjävligt att du har fått gå igenom allt i onödan :( Men nu håller vi i alla fall tummana för dig denna gång!!!

Krusbär Ett jätte grattis till dig! kram

Poppy lee Det är lika trist varje gång man träffar idot läkare och de finns tyvärr alldeles för många! Leta upp en bra gynekolog som kan hjälpa dig så att du får den hjälp du behöver!!! Någon måste väl kunnna tipsa dig beroende på var du bor.

• Spirit

Krusbär - jag har oxå varit hos plastikdoktorn!
    Jag fick oxå de recept jag ville ha + remiss till provtagning (som jag iof fick betala själv)

• BettanB

Hej, alla.

Grattis, Krus!

Poppy: Synd att de inte hittade något självklart och lättfixat. Och synd att du råkade ut för en sån skitstövel. Hade jag betett mig så mot mina klienter så hade de anmält mig.
    Hoppas verkligen att du hittar en vettig läkare som kan skriva ut Fragmin.

Lycka77: Underbar blogg. Inget man läser med torra ögon. *snyft*

*vinkar-till-alla-härliga*

Nosce Te Ipsum
  • Cia o krabaten

Krus: grattis!

Lycka: inga ord

Poppy: Jobbar imorgon!
    Så ni får tänka på mig

• StoraD

Krusbär: stort grattis vännen!! jag tänkte på dig hela dagen igår, men hade ingen tillgång till dator! härligt söt, nu måste du gå med magen i vädret på jobbet!

Pops: trist med så otrevligt bemötande, men det verkar ju onekligen vara så att dina problem är immunologirelaterade. Ang. enköping så minns jag att även 'bebis igen' hade en sympatisk läkare där! Så inboxa henne också och hör! Annars så finns ju Dr M: om du kan hitta ngn läkare hos dig som vill samarbeta med honom? (kanske den sympatiska i enköping?)

Lycka till på jobbet cia!

Lycka: det är ju inte klokt... vad förtroendet till läkarprofessionen har fått sig en törn i denna karusell...

kramar raringar!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8