Inlägg från: johansson79 |Visa alla inlägg
  • johansson79

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

vill tacka alla som stöttar

anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.

Kramar pojkens mamma Sandra.

• johansson79

skönt att det finns människor som faktiskt stöttar våran familj med och inte bara kastar skit på oss och hyllar tanten

• johansson79

vad ska jag göra för att få slut på det här???? tycker inte jag och min familj ska behöva flytta, vi har ju inte gjort något fel ju! ska jag behöva slita upp mina barn från skola och dagis???
    Tidningen corren vinklar verkligen till tantens fördel, corren har pratat med henne massor av gånger och tanten själv uppdaterar tidningen om senaste nytt tex nu senast alla julkort och pengar hon fått
    tanten säger att hon har blivit trakaserad i åratal, men nu är det väl i alla fall hon själv som trakaserar oss eller?????
    Jag vet varken ut eller in......
    Jag har barn med funktionshinder så det är inte så lätt att bara flytta iväg heller..... Är så ledsen

• johansson79

jag polisanmäler stup i kvarten men polisen här gör inget och lägger hela tiden ner i brist på bevis......
    dom som gör detta mot min familj,,, våga STÅ för det!!!!

• johansson79

min son hade bara varit ute ca 20 min när han kom hem slagen! vad skulle han ha hunnit gjort på den tiden menar du, så han förtjänar tre slag med en käpp???????????????????

• johansson79

vad är det du kan räkna ut???

förtjänar min son slag med käpp för att han har funktionshinder?

• johansson79

tycker att tråden spårat ur fullständigt nu!
    nu har jag visst för många barn oxå suck, att jag blev mamma som 15 var väl mitt val och jag ångrar mig inte ett dugg, att 2 av mina barn har funktionshinder vad har det med saken att göra???

som sagt tycker det har gått överstyr nu!

Men vill ialla fall tacka alla som stöttar mig
    Kramar till er alla

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!