afteblåsor
jag har en son som har dessa HEMSKA afteblåsor han var 7 år när han fick dom nu är han 27 år Vi har sökt all hjäp man kan få och provat dom medel som funnits tillgängliga.Inget har hjälpt.Det ända som han har fortsatt att använda är yxelotol tror jag att det heter.MEN så kom detta jättebra medel oralmedic. en behandling per blåsa inget mer under hela skovet.ingen smärta alls kunde äta dricka prata ingen sjukskrivning och ett glatt humör.Problemmet är att få tag på detta.Jag ringde till aco och fick hem ett prov. det finns inte på apoteket inte hos folktandvården endast hos privata tandläkare ficj jag veta när jag ringde till dom som säljer det(AB Forsbergs DENTAL). Jag tycker detta är mycket upprörande att det ska vara så svårt att få tag på det här medlet är det någon som har ett förslag hur man skulle kunna trycka på att få det till apoteket. Nu när jag har varit inne på den här sidan ser jag hur MÅNGA det är som har afteblåsor. vi trodde han nästan var ensam omdet här men många måste ju kunna trycka på.