Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Trådträff Mars 09

Åh vad kul, ser att det är fler som anslutit! Eller ja, stockholmarna på v-hemmet och Prommis! Blir också alldeles pirrig!

Då kan du och jag skråla tillsammans, SoF! Ha ha! Gud, så dryg jag kan vara när jag är full! Tur för er att jag måste lägga band på mig när Ellen är med!

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis

Vad det ska bli roligt att se alla live! Har ju sett en del av er på bild, men andra har jag nog bara egenpåhittade bilder i skallen på. Vet inte om jag sett nån bild på Linjo, Aesi eller prommis t.ex. Eller har jag det?

• Camellis
    Evve81 skrev 2009-01-01 22:17:02 följande:
    Vi får väl se till att ha varandras mobilnummer redo och hoppas att inget av tågen är försenade SoF: Jag tycker inte jag har så bred dialekt men jag är nog inte rätt person att svara på det!Nej nu ska jag SOVA! Godnatt tjejer.Just ja! Vad ska vi göra på lördag på dagen????
    Du som är från Sundsvall är ju inte svår att förstå ju! Du pratar ju som jag. Eller nästan iaf. Fast jag säger saker som "prater" och "hopper" istället för "pratar" och "hoppar".

Det blir värre för mig med fröknarna söderutifrån, tror jag. Även om jag tycker att jag är hyfsat duktig på att förstå ändå. Men det kan ju vara en del slanguttryck och sånt. Men jag förstår ju alla inlägg här, så det borde ju vara ett bra tecken.

På lördag på dagen ska vi SHOPPA!!!!!!!!!!!!! Det är min förhoppning iaf. Lite grann iaf.

Ellen hade visst inte vaknat, men nu ska jag banne mig gå och sussa iaf! God natt!
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-01-01 22:18:19 följande:
    Har ni tänkt att gå eller åka tunnelbana till vandrarhemmet?
    Nervösa jag då är ju lite rädd för kollektiv trafik så jag går nog gärna. Ifall det inte är skitväder. Eller nä förresten. Vi får se. Vi ska kanske inte dit samtidigt allihopa iaf.
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-01-01 22:27:20 följande:
    Bara om man har dålig karaktär Men om du ber sambon dra ut routern så kommer du nog in säng snabbare
    Ha ha! Ja, han gör nog det snart för han blir galen på mitt knapprande på tangenterna.

Men som sagt - nu ska jag slita mig och ni får gärna gå och lägga er hela högen så slipper jag läsa ikapp så mycket imorgon! Natti!
  • Camellis
    helhed skrev 2009-01-02 18:59:47 följande:
    Ja lördagen kanske vi kan träffas och "leka" och sedan kan vi shoppa på söndagen! Dock får ni inte åka iväg utan mig på lördagen! Inte före 12.00 alltså!
    Ja, det blir bra det - då hinner jag och Jenny (och kanske nån mer vill hänga på?) shoppa lite innan dess!
  • Camellis
    högbergarna skrev 2009-01-02 20:02:09 följande:
    Nu så har jag bokat rum. Får ett dubbelrum för mig själv för 550 spänn. De hade inga enkelrum kvar.. Konstigt va??!! Hehehe!!Jag anländer på lördag fm har jag planerat.. Så jag sover inte hos syster.. Orkar inte åka tut till Bromma å krångla känner jag. E aslångt att gå till dom från kommunikationerna å med packning + vagn.. nej tack. Kom jag på! :)
    Kul! Vi behöver kanske inte bekymra oss om att säga att vi vill ha rummen bredvid varandra i vårt sällskap, för det blir väl bara vårt sällskap där!
  • Camellis

Vad gäller mat är jag öppen för alla förslag. Kan däremot varna för att jag är ett matmonster som blir rätt grinig om jag inte får mat i rätt tid. Fast jag kan nog lägga lite band på mig bland er, men om jag skulle verka grinig kan ni ju föreslå en bit mat.

Svar på tråden Trådträff Mars 09