Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Trådträff Mars 09

Jen ny skrev 2009-03-17 19:13:17 följande:
    Mer än 500 gram? Jag vet inte alls egentligen hur mycket ni äter men det låter lite mycket. jag behöver inte alls mycket köttfärs på mina tacos. Då får man ju inte plats med något annat på ju! Angående sovtider så antog jag att de flesta sover efter lunch då båda mina barn gjort det och alla på Noahs förskola. Fast det är ju inte alls självklart bara för det. Dumt av mig...Struntsamma, vi hoppas på bra väder helt enkelt. Snart åker vi.Weeee.Vilken vagn satt ni i nu igen, Camellis?
    Tror att vi sitter i vagn nr 6. Ska inte ni också göra det?
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis

Självklart sätter vi in pengar till Kicko! Messar du kontonr? Om vi inte har samma bank vill jag passa på att göra det i början av veckan, så att jag vet att du hinner få pengarna. Och så att jag inte hinner glömma bort.

Rålambshovsparken låter finfint! En kompis till mig föreslog i veckan att vi skulle träffas där - ja, vi alltså, inte hon och jag.

Imorgon måste jag hämta ut tågbiljetterna!!! Iiiiih! Nästa vecka vid den här tiden är jag i Stockholm mer alla er!! Eller ja, då är väl alla på väg hem iofs, men ändå.

• Camellis

Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska!
    Kunde inte låta bli, Kicko - sorry! {#lang_emotions_kiss} 

Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna. Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två.
    Öl är gott till tacos!

Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!

• Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-23 21:08:33 följande:
    HJälp, jag blir yr på ett glas vin och DET vill jag bespara Er. Förstår inte hur lättpåverkad jag kan vara ibland. Ibland inte. Vågar inte chansa! Annars älskar jag vin till maten, men måste ha Cola med så jag kan halsa lite.
    Själv har jag blivit immun mot alkohol tror jag, så jag skulle nog kunna dricka en flaska själv och knappt känna nåt. Men vill ju inte direkt chansa. Öl är ju bättre på det viset att det släcker törsten också. Eller ja, typ. Går ju att halsa iaf.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-23 21:40:14 följande:
    Ha ha, upp till bevis nu. En flaska utan att sluddra.
    Ha ha! Jag sluddrar inte när jag är full ändå - jag skriker.
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:06:14 följande:
    Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23. linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*
    Hi hi! Ja, jag har fnissat på rätt bra jag också.

Ja, gud det där har jag inte ens tänkt på!  Ellen brukar faktiskt sova oavbrutet fram till ett-snåret nu, men kommer knappast göra det där. Vi kan ju knappast ställa upp nästan 20 vagnar i sällskapsrummet heller, och ha barnen sovandes där tills vi går och sussar. Men vad brydd jag blev nu då! {#lang_emotions_undecided}
  • Camellis
    MariaK skrev 2009-03-23 22:09:51 följande:
    mmmm har också tänkt på det........ nästa gång skiter vi i ungarna o åker iväg på nån värsta kryssning alla mammor så slipper vi de bekymmerna iallafall
    Instämmer!
  • Camellis
    Kicko skrev 2009-03-23 22:12:41 följande:
    ursäkta min stavning är väldigt trött. vi får knö oss i de sittgrupperna helt enkelt. natti natti
    Ja, det får lösa sig på nåt vis! Natti natti, sov så gott!
  • Camellis
    Såphia skrev 2009-03-23 22:14:18 följande:
    JAAAA vi åker på en Finlandskryssning med Cinderella Träffa rickspuckor, supa och göra oss pinsamma Utan kids såklart!
    Ha ha! Ser en hel bunt med fyllearga fruntimmer som stormar TaxFreen för att ha ett allvarligt snack med rixpuckot! Tror du det skulle uppskattas, Vildkorn??
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:18:18 följande:
    Fast han har slutat jobba där för ganska så länge sen. Numera pluggar han in sin masterexamen i historia. Dock ska han börja jobba på en annan båt ganska snart för att dryga ut kassan lite.Synd att vi inte tänkte på det tidigare, kryssning alltså. Då hade vi fått chans att få vara med i färjan 2 som börjar snart.
    Attans då!

Ja, himla synd! Jag hade sååå gärna velat vara med där!
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:20:04 följande:
    Om han jobbat kvar så hade han nog inte förstått något ändå. Krävs ju liiite hjärna och aningen förstånd för att koppla.
    Ah, just det! Min fyllestämma är inte att leka med iofs, så han hade ju fått lida lite iaf. Fast det innebär ju att ni hade fått lida mer - som skulle umgås med mig hela kvällen dvs.

Ett gäng kompisar till mig åker till Stockholm med samma tåg som mig (och Jenny då), och de är alla barnlediga och ska gå på Golden Hits och käka och dricka och ha kul. Blev liiiite avundsjuk på att det inte är en sån resa vi ska iväg på. Men nästa gång kanske??

Nej, nu måste jag fasen ge mig! Ska ju jobba imorgon och Fröken Snurr kommer ju snart över till sängen... Natti natti!
Svar på tråden Trådträff Mars 09