Inlägg från: Hedebris |Visa alla inlägg
  • Hedebris

kicko ville också ha tror jag.. men då skriver jag upp det igen då

gräddfil
    tortilliabröd
    köttfärs
    santamarias kryddmix
    ost
    tacosås-medium
    champinjon
    lök
    tomat
    sallad
    tzatsiki
    majs
    Röd/gul paprika
    Mildaculiness
    gurka
    Taco tubs.
    guaccamole (creme fraige, vitlök, lime, avocado, sambal oelek)

• Hedebris

julia kommer äta. hon äter inte taccobröd utan bara köttfärs och grönsaker. hon brukar äta mer än jag, så hon ska nog räknas som en vuxen. Speciellt om det är tacos

• Hedebris

nej, mer än 500g äter vi inte!

vi brukar dela på 800 gram på 3. i snitt kanskr vi äter 250 eller 300gram per person..

Jen ny skrev 2009-03-17 19:13:17 följande:

Mer än 500 gram? Jag vet inte alls egentligen hur mycket ni äter men det låter lite mycket. jag behöver inte alls mycket köttfärs på mina tacos. Då får man ju inte plats med något annat på ju! Angående sovtider så antog jag att de flesta sover efter lunch då båda mina barn gjort det och alla på Noahs förskola. Fast det är ju inte alls självklart bara för det. Dumt av mig...Struntsamma, vi hoppas på bra väder helt enkelt. Snart åker vi.Weeee.Vilken vagn satt ni i nu igen, Camellis?
  • Hedebris

jag skrev 400gram innan. men kom på att julia äter ju också. sen brukar det bli ca 50gram över

så 750gram/3

• Hedebris

det blir ca 310 gram per person. låter rimligt. så behöver man inte skämmas om man tar 2 ggr ;)

vi brukar ha små bröd, då får man ju 8st i paketet. sen äter man väll 1-3 per person beroende på hur hungrig man är.

• Hedebris

hehe.. jag som handlar på ica maxi tycker att ni tagit i med priserna Men bättre att sätta in för mycket än för lite :) Så kan vi ju se om det är helt åt helvete så kan vi ju dela på resterna av pengarna. Stockholm är dyrt!!!!

tänker tillbaka när jag var där sist. En margaritapizza. OST OCH TOMAT! 80kr!!
    Här kostar en sådan 25-35kr....

Svar på tråden Trådträff Mars 09