Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Trådträff Mars 09

Evve81 skrev 2009-03-25 21:08:46 följande:
    har läst er diskussion och kanske just med tanke på att så många är halv krassliga är det bäst att vi är ute. Får jag ställa en URDUM fråga ska man ha täckjacka lär ju vara JÄTTEKALLT?? Kanske lika bra att ta med överdragsbyxor med till sig själv Ska ut med jobbet imorrn så jag hoppas det inte blir så sent så jag hinner hem och packa. SNART ÄR DET DAX!!!!!
    Ja, jag tänker ha täckjacka, och kanske en fleecejacka att ha under för min täckis är ganska tunn. Eller iaf en kofta under. Tusan att jag har tappat bort mina varma sköna vantar! Får kolla på nya imorgon. Hatar att frysa om händerna.

Jenny - Ha ha! Berätta då!!!!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-25 21:16:22 följande:
    NEj, jag vet inte egentligen. Jag skrev ett inlägg med en massa skit i bara. Haha.
    Ha ha! Jaha, trodde att jag hade missat nåt.

Glömde ju kommentera Lilly tidigare. Ja, det kan ju vara halsont också. Förra gången jag var förkyld fick jag så himla ont i halsen så att jag knappt ville svälja öht. Om hon har ont på det viset förstår jag att hon är ledsen. Hoppas ni får veta vad det är på fredag då! Och hoppas verkligen att hon inte är sjuk så att ni inte kan åka!!
  • Camellis
    Evve81 skrev 2009-03-25 21:20:06 följande:
    Då blir det täck jacka för mig med! Vi har fått tillbaks vintern här. UNDERBART VÄDER men SKITKALLT! -10 var det nu...
    Samma här! Solen skiner och det ser helt underbart ut, men svinkallt! Nu ser jag iofs att det är mildare igen - bara minus 4,5.
  • Camellis

Oj oj! Jag är så pirrig nu så hälften vore nog! Nu när jag har biljetterna insåg jag att jag ju faktiskt SKA åka! Iiiiiiiiiiiiiiiiiih! Vad fruktansvärt okarakteristiskt av mig!

Idag när jag gick hem från stan fick jag en tvångstanke om att jag skulle bete mig jättekonstigt (à la Linda Rosing) av nervositet, och att ingen av er skulle veta hur ni skulle "bemöta" Knas-Camellis. Ja, jisses - det märks att jag inte gör sånt här stup i kvarten direkt...

• Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-27 14:08:56 följande:
    Åh, jag får värsta resfebern när jag läser här inne. Tänk att ni åker idag.Och Camilla, vi ses på tåget. Shit, nu blir jag nervös. HUR ska jag klara av att åka tåg?
    Åh jag har haft sånt bekymmer, för jag tycker att jag ska hjälpa dig på tåget med vagn och så, men var ska jag göra av Ellen?? Vår vagn kommer ju förmodligen vara ihopvikt och undanstoppad liksom. Har du N eller nån med dig som hjälper dig på tåget?

Får se var mina kompisar är, de ska nog sitta i en annan vagn och dricka vin, men de kanske kan ta hand om Ellen en liten stund medan jag hjälper dig på. *funderar*
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-03-27 14:28:55 följande:
    Hoppas på bättre väder imorgon för som det är idag så lär ingen vilja vara ute.  Blåser riktigt kallt och hårt  - de små skulle blåsa omkull! Jag skulle ner på stan och byta en tröja... kom hem med 20-25 cm kortare hår! 
    Då är det samma som här då. Värsta stormen ute! *blä*

Ha ha! Pga stormen eller en frisör???
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:16:47 följande:
    jag hoppas emiliya mår bättre imorgon hon har så ont i mun och går på alvedon hon har 7 tänder i övre käken som håller på går igenom samtidigt
    Stackarn! Vad jobbigt det måste vara för henne! Ellen har också ont i munnen, men hon har bara två tänder på g. Fast en av dem är en kindtand!
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:28:47 följande:
    emiliya har bara 3 tänder än så länge.. hon har 1 uppe och 2 nere.. men nu verkar alla vilja komma så nu är det mycket alvedon som går åt och det kör jag med imorgon med..
    Ja, det gör du rätt i, finns ingen anledning att låta dem ha ont. Man vet ju själv hur det kändes när visdomständerna kom. Aj aj!
Svar på tråden Trådträff Mars 09