Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Trådträff Mars 09

Hedebris skrev 2008-12-29 22:56:41 följande:
    mmm...kanske måste klä av mig, slänga mig på sängen och skrika: kom och k*ulla mig!!!
    Ja, funkar inte det, då är han sjuk...
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Hedebris skrev 2008-12-29 22:56:41 följande:
    mmm...kanske måste klä av mig, slänga mig på sängen och skrika: kom och k*ulla mig!!!
    Eller kan du vara lite mera "fin i kanten" och få honom att tro att det är hans idé... Gå runt naken framför honom och fixa och dona med lite annat, lite lagom nonchalant så där. Brukar funka med min sambo...
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:08:28 följande:
    Du är lost utanför centralstationen alltså.
    Ja typ. Nordic Sea hittar jag till, och det är typ allt. Så liiiite längre än utanför Centralen då.

Helt ärligt har jag Sveriges sämsta lokalsinne och är, som påpekat, nervös och lite rädd av mig. Så att ge mig ut på en promenad för att hitta ett hotell som jag aldrig varit på - det kräver nästan en snaps eller två.
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-29 23:11:52 följande:
    Ja typ. Nordic Sea hittar jag till, och det är typ allt. Så liiiite längre än utanför Centralen då. Helt ärligt har jag Sveriges sämsta lokalsinne och är, som påpekat, nervös och lite rädd av mig. Så att ge mig ut på en promenad för att hitta ett hotell som jag aldrig varit på - det kräver nästan en snaps eller två.
    Med risk för att försämra lokalsinnet rejält, och därför hamna ute i Fisksätra eller nåt. Låååång promenad blir det.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:25:39 följande:
    Ah, var gravid med Lilly när jag bodde där så jag höll mig undan det där. Så ganska självklart att jag minns frukosten.
    Vet inte vad jag länkar till nu, men skitsamma. Det är billigare när jag går in på själva Nordic Seas hemsida, då kostar det typ allt från 400 till det priset jag skrev tidigare. Terminus var det dock tvärtom med. De är dyrare på hemsidan.

Hursomhelst. TROR att jag vet var Amaranten ligger. Ligger inte det där typ i närheten av Nordic Sea, tro? Det är ju ett gäng hotell där.
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:15:05 följande:
    Ja ute i fiskis vill man ju inte hamna i onödan.
    Drog till med den enda förort jag kom på.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:31:23 följande:
    Ja, men den var god och de hade allt. Bättre än så blir det ju inte...
    Frukosten är VIKTIG! Minns inte hur frukosten på Terminus var, men Nordic Sea var nog helt okej den också. För jag vägrar tydligen sluta prata om mina två förslag. Jag MÅSTE absolut inte bo där.

När jag var gravid med Hugo började jag stortjuta vid frukostbordet på en finlandsfärja för att det var så mycket folk att jag inte kom åt att ta frukosten. Snacka om fågelholk på sambon då!
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-29 23:33:26 följande:
    Det är så det ska vara. Något ska man väl ha för pengarna man betalar.
    Jaha, då var jag heeeeelt ute och cyklade! Du ser!
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-29 23:42:28 följande:
    Ska vi slå på stort? se.hotels.com/pageDetails.do?viewTab=photos&d...
    Men seriöst, är de inte dyrare än så? Trodde det skulle kosta den summan ggr tre eller nåt. Fast det är väl jag som inte har sån koll på såna saker.

Barnvakt låter ju inte helt fel! Då går vi ut och svirar till det lite då!
Svar på tråden Trådträff Mars 09