Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Trådträff Mars 09

Det bara slog mig - Vanadiz, vars håller hon hus nu för tiden? länge sedan man såg till henne va?

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 00:59:44 följande:
    Jo det var länge sen igen. Lite tråkigt faktiskt.
    Jaha, trodde alla hade planer utom vi. I vanliga fall brukar jag vilja bara vara hemma, men i år är jag sugen på fest. Säkert bara för att det inte går.

Jag såg henne precis i en annan tråd, så hon är närvarande på FL iaf. Men kom att tänka på henne tidigare när jag klurade på om jag Jen ny verkligen var de enda som kommer representera Norrland (vi som knappt ens kommer från N!).
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-30 01:03:56 följande:
    Jaha, trodde alla hade planer utom vi. I vanliga fall brukar jag vilja bara vara hemma, men i år är jag sugen på fest. Säkert bara för att det inte går. Jag såg henne precis i en annan tråd, så hon är närvarande på FL iaf. Men kom att tänka på henne tidigare när jag klurade på om jag Jen ny verkligen var de enda som kommer representera Norrland (vi som knappt ens kommer från N!).
    ja kläm in ett OCH på valfri plats... *trött*
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 01:05:53 följande:
    Det är väl mer Prommis och Vanadiz som får stå för den representationen.Men du är väl hälsing? Eller har jag missuppfattat något nu igen... typ geografi.
    Aha, kommer Prommis också fr¨ån norr? Det hade jag missat.

Ja, jag är hälsing, men Hälsingland ligger i sydöstra Norrland.
  • Camellis
    Kicko skrev 2008-12-30 21:27:37 följande:
     Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars  Lycklig 77 - Milo, MoaHedebris - Noah, Björn och JuliaVildkorn - EnyaS o F - VincentJen ny - LillyLinjo985 - LivCamellis - EllenKickoman - JonathanVem ska bo på hotell om vi ska bokawww.orlogshemmet.com/priser.htmlVill ni bo här?För alla kan ju inte bo hos Linjo ellerhur!
    Nu känner jag mig lite besvärlig och tråkig, men de hotellen jag har tittat på kostar ju typ lika men ligger väldigt mycket närmare centralstationen. Vilket iofs är bra när man ska till hotellet och åka därifrån, men iofs är ju frågan var vi ska vara när vi träffas allihopa??
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-30 21:48:34 följande:
    Nu känner jag mig lite besvärlig och tråkig, men de hotellen jag har tittat på kostar ju typ lika men ligger väldigt mycket närmare centralstationen. Vilket iofs är bra när man ska till hotellet och åka därifrån, men iofs är ju frågan var vi ska vara när vi träffas allihopa??
    Vilket för mig vidare till nästa fråga - är det något bestämt egentligen vad vi ska göra och var vi ska vara osv? Med tanke på att vi blir ett gäng, så måste vi ju umgås på ställen som har rum för femtioelva mammor med barnvagnar och små knyten.
  • Camellis
    Jen ny skrev 2008-12-30 21:51:36 följande:
    Ja, fast de som ska bo 2 nätter är det ju 1000 kr för de. Vi ska bara bo en natt och kan lägga 1000 kr då. Priset du ser hos kicko's alternativ är 500 kr natten.Eller har jag fattat det fel?
    MariaK skrev 2008-12-30 22:01:19 följande:
    Om jag o kicko skulle dela familje rum bet vi 1200 var.
    Ja jag fattar priserna som "en natts"-priser. Eller missuppfattar jag nu? *förvirring*
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2008-12-30 22:06:57 följande:
    Men det blir ju 1200 kr var för dem... de delar ju rum och därmed kostnaden.Så totalt blir det 2400 kr för två nätter i familjerum.
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
  • Camellis
    Camellis skrev 2008-12-30 22:14:23 följande:
    Ja, och då måste ju priserna på hemsidan vara för en natt alltså. Dvs typ samma priser som på Nordic Sea t.ex. Nu har jag iofs inte kollat möjligheter till familjerum där.
    Nu har jag kollat och det blir betydligt dyrare på Nordic Sea om man ska dela rum för tydligen är sista natten skitdyr av någon anledning???
Svar på tråden Trådträff Mars 09