Inlägg från: första |Visa alla inlägg
  • första

Trådträff Mars 09

Det vore ju kul att se er alla på lördagen. Inte för att jag har något emot Kicko, men jag träffar gärna fler av er.
    Så det vore ju kul om inte alla shoppade till kl 18 för att då ge sig i kast med matlagningen. Då åker ju jag och Ska bara hem...

• första

Prommis:
    Då har ni säkert fått plats med bord och platserna mitt emot varandra. Du får flörta med den som har platsen brevid dig och be att få byta.
    Jag vet inte varför SJ inte gör så att man kan boka platserna brevid varandra. Skitstörigt!

• första

Linjo:
    Om du orkar får du gärna gå förbi PippiLotta en sväng på ons/tors och se om de har magnetbokstäver.

• första

Linjo:
    De kanske har en förskrämd påse liggande för sig själv i ett hörn med bokstäver???

• första

För den som vill åka till city så går buss 1 från Fridehemsplan till Hötorget och Stureplan. Gratis att åka buss och buss 1 är en stor blå ledbuss med gott och plats för vagnar.

På vårt dagis är småbarn Nyckelpigan o Fjärilen och storbarnen på Humlan o Biet.

• första

Den stannar vid korsningen till Vasagatan, sedan är det hpl Hötorget.

• första

Det är svårt för oss att få plats alla inne någonstans. Vi har haft den diskussionen tidigare. Och kom fram till att en lekplats var bäst. Och då finns det en parklek i Rålambshovsparken, som ligger nära.
    Om inte någon vill boka typ barnkalas på McD vid Fridhemsplan...

• första

Min åsikt: Det vänder sig till lite större barn. Ingen aning om hur stort det är. Vi är ju ganska många.

• första

Här har jag inte ens haft en tanke på att byta ut overallen än.

Svar på tråden Trådträff Mars 09