Inlägg från: första |Visa alla inlägg
  • första

Trådträff Mars 09

Iii. Nu är det inte långt kvar!
    Skall bli så kul!
    Trevlig resa alla ni som reser idag.

Linjo:
    Fnissar lite över att du inte tänker ta med lakan... Du har ju så lång resväg jämfört med de andra...
    (säger jag som inte sover över utan är tråkig och åker hem. Får toasupa i min ensamhet...)

• första

Jen ny:
    Du har ju ett "fuskigt" nick så dig är det ju lätt att säga rätt på!

• första

Kan vi inte ha en "efter 28e-tråd i typ 1 vecka eller så? Så kan vi ventilera av oss efter resan lite och så slipper alla som inte vara med alla "kommer du ihåg" som det lär bli ibörjan?

• första

Kicko:
    Jag är vid vandrarhemmet ca 10. Ringer dig.

• första

Sthlmfilur:
    Kl 13.

Men var det vid vandarhemmet vi skulle träffas? Och gå gemensamt till parkleken?

• första

Backade en massa sidor och såg att det var vid vandrarhemmet vi skulle träffas imorgon. Kl 13.

• första

Blåser det mycket så kan ju träd falla - kanske även hårstrån???

• första

Oj vad mkt röda pluppar.
    Tack för igår!
    Hoppas ni hade trevligt på middagen. Lite tråkigt att bege sig när ni började förbereda. Fick hålla koll på Elsa på tåget hem för hon ville sova hon, men elaka mamman höll henne vaken...
    Skall försöka kolla på bilderna från helgen och se om man kan komma ihåg vem som var vem...

Och efter alla diskusssioner om hur mkt mat det skulle handlas är jag nyfiken- hur mkt blev det över??

• första

Någon som lagt upp bilder i galleriet? Mina blev inte så bra och Elsa kallade igår kväll så de blev inte inlagda då.

• första

Lycklig:
    Låter som en jobbig hemresa! Hur mår han idag då?

Det var lite kommentarer när vi stod utanför vandrarhemmet vid 13-tiden i lördags oxå. Fast mest "ojdå".

Svar på tråden Trådträff Mars 09