• Svar på tråden Bild tråd för maj-magar del 2
  • mamma 05 07 09
    Linn och Robin skrev 2009-02-23 12:36:24 följande:
    Tog lite fler bilder under dagsljus Tror jag har vad man kallar en typisk pojkmage? (klickbara bilder).Hade precis samma med sonen, syntes ingenting bakifrån.De sa även att sonen var en flicka under ul, därför undrar jag nu vad ni tror?
    En kvinna har ju mer former än så där! Och jag har som sagt aldrig sett en gravmage bakifrån, jag hade mer mindja med med dottern än sonen o ännu mer nu för den är lägre o lägre varje gång! Däremot framifrån har mina magar stämmt, vattenmelon o baskettbolls former.
    ღ ღ ღ
  • SandyL

    syns det på nån gravid kvinna bakifrån?!?!?!

    funderar bara på varför könet på bebis skulle få magen se annorlunda ut?!? beror det inte på hur bebben ligger i magen bara??!

  • Jojo 85
    SandyL skrev 2009-02-23 15:25:05 följande:
    funderar bara på varför könet på bebis skulle få magen se annorlunda ut?!? beror det inte på hur bebben ligger i magen bara??!
    har oxå funderat på det..
  • Linn och Robin

    Oj, vad mitt inlägg verkar ha skapat irritation.. detta trots att jag sett ett flertal fråga samma fråga i denna tråd tidigare. Ursäkta.


    Gabriel 061217 och lillasyster 090508
  • Jojo 85

    Linn och Robin skrev 2009-02-23 15:56:12 följande:


    Oj, vad mitt inlägg verkar ha skapat irritation.. detta trots att jag sett ett flertal fråga samma fråga i denna tråd tidigare. Ursäkta.
    tycker du? jag har inte uppfattat någon irritation..
  • SandyL

    Linn och Robin skrev 2009-02-23 15:56:12 följande:


    Oj, vad mitt inlägg verkar ha skapat irritation.. detta trots att jag sett ett flertal fråga samma fråga i denna tråd tidigare. Ursäkta.
    Ingen irritation alls bara undrade, har funderat mkt på det
  • Linn och Robin
    SandyL skrev 2009-02-23 16:48:19 följande:
    Linn och Robin skrev 2009-02-23 15:56:12 följande: Ingen irritation alls bara undrade, har funderat mkt på det
    Då var det säkert jag som missförstod!
    Gabriel 061217 och lillasyster 090508
  • Miniigirl

    Min mamma har 2 pojkar, och 2 flickor...och, hennes magar såg exakt likadana ut när hon vätnade pojkarna, och exakt likadan med flockorna...men, pojk och flickmagarna skilde sig åt, väldigt lite...men ändå! lite skoj:) så..på henne har det ju stämt att magen ser annorlunda ut beroende på kön...

    Min mage sitter högre upp denna gång känns det som! och jag tror att jag har en pojke i magen denna gång oxå,emn det vet jag inte än:)
    men, sen sitter moderkakan i framvägg denna gång...kanke kan det göra skillnad?!

  • mamma 05 07 09
    SandyL skrev 2009-02-23 15:25:05 följande:
    syns det på nån gravid kvinna bakifrån?!?!?!funderar bara på varför könet på bebis skulle få magen se annorlunda ut?!? beror det inte på hur bebben ligger i magen bara??!

    Nej det tror jag inte, bebisen rör ju på sig och min magform ändras inte. Men precis, finns det någon kvinna då magen synts bakifrån, menas det inte bara att kvinnan förlorar sina former. Men som sagt det har ju inte stämmt på mig eftersom att flickor ligger lägre.


    Linn och Robin skrev 2009-02-23 15:56:12 följande:
    Oj, vad mitt inlägg verkar ha skapat irritation.. detta trots att jag sett ett flertal fråga samma fråga i denna tråd tidigare. Ursäkta.
    Jag är inte irreterad, hoppas att det inte verkade så :)
    Miniigirl skrev 2009-02-23 17:49:37 följande:
    Min mamma har 2 pojkar, och 2 flickor...och, hennes magar såg exakt likadana ut när hon vätnade pojkarna, och exakt likadan med flockorna...men, pojk och flickmagarna skilde sig åt, väldigt lite...men ändå! lite skoj:) så..på henne har det ju stämt att magen ser annorlunda ut beroende på kön...Min mage sitter högre upp denna gång känns det som! och jag tror att jag har en pojke i magen denna gång oxå,emn det vet jag inte än:)men, sen sitter moderkakan i framvägg denna gång...kanke kan det göra skillnad?!
    Ja, på vissa stämmer det ju och på andra inte, beror kanske på hur man är byggd. Kul är det iaf att spekulera
    ღ ღ ღ
Svar på tråden Bild tråd för maj-magar del 2