Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Blir bara mer o mer sugen på BEE... Får lurpassa o hinna före alla andra.....vill oxå fynda! Va ska jag annars med alla BEE tillbehören till OBS! ingen annons,tänker högt!

• Lille Mammsen

*suck* inge kul o höra...............
    Få se om det blir någon senare då,får hoppas på ett byte!
    OBS ingen annons.................

AnitaAndersson skrev 2009-01-04 13:32:39 följande:
    Va in och kollade på priset på Bee när jag va ute tidigare idag. Jag fick ju en chock!! Snacka om att priset blivit höjt!!! Jag är MYCKET GLAD över att jag köpte den innan jul!! Priset nu för en bee är ju 5495:- .. fy fan :S ... och då va det inte bara den nyare med smala vingar utan även den "gamla". Huuua!
  • Lille Mammsen

JaJa...stö salt i såret bah.....
    *avis*

straw2008 skrev 2009-01-04 22:44:45 följande:
    Jag köpte min nya bee för 2400 på annons !
  • Lille Mammsen

Missat att jag inbox´at dig...behöver råd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kajsan skrev 2009-01-08 14:51:44 följande:
    Mohaha, vi har två rosa åkpåsar, en 7am och en Buggysnuggle, min Bugaooåkpåse är såld, tur är väl det
  • Lille Mammsen

Bara marinblå av info jag fick...

straw2008 skrev 2009-01-08 21:39:37 följande:
    Fast SW är halva priset på Bonti, i alla fall lmarinblå!
  • Lille Mammsen

BEE hat ju en egen mjuklift! Finns säkert nya o beggade på blocket! Lösa suffletter finna att köpa/beställa hos alla som säljer bugaboo och ligger på OBS tror 380:-

branca skrev 2009-01-09 11:54:58 följande:
    Å så var det en till i skaran Har spanat länge på en Bee och slog till i helgen! Kommer att använda den till min bebis som kommer i början av april... men jag kör den hemma nu och övar lite... hi hi!Jag tänkte köpa en mjukift, Phil & Teds, är det någon som har några kommentarer till det, ni erfarna Buggare Och vet nån var man kan köpa en lös suflett om man vill byta färg? Pris?Hej svejs!
  • Lille Mammsen

hat= har

Lille Mammsen skrev 2009-01-09 13:47:58 följande:
    BEE hat ju en egen mjuklift! Finns säkert nya o beggade på blocket! Lösa suffletter finna att köpa/beställa hos alla som säljer bugaboo och ligger på OBS tror 380:-
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!