Bugaboo BEE tråden nr 2!!
Va det engelska då eller *suck* värdo på detta! Fast dom fick väl inte in några förns om en månad endå...eller?
Ja man måste maila till
Va det engelska då eller *suck* värdo på detta! Fast dom fick väl inte in några förns om en månad endå...eller?
Du e en klippa
Kul att fler börjar sy BEE suffletter! Synd att man själv e ovän med symaskiner Inte min såklart! Roligt tyg iallafall!
www.tradera.com/Bugaboo-bee-sufflett-auktion_87474527
Jag e lite trötter men jag börjar F-N gråta snart!! Precis fått hjälp av Shoegirl med att montera ihop min BEE! Har läst i denna tråd + bugaboo-tråden om div problem som dykt upp för några efter ett tags anv........Gissa vad...handtaget sitter inte fast på högersida (glider)......och då har jag ju inte ens hunnit börjat anv. den en jööööööö!!
Jo,men måste reklamera till bugaboo...på engelska *suck*,för butiken har slutat me bugaboo! '
E du en klippa eller e du en KLIPPA Du anar inte hur tacksam jag e!
SerieNR,e det den svarta stora klisterlappen som sitter på sittdelen?
PS måste väl info dom att butiken slutat sälja bugaboo och hänvisat mig direkt till dom (va precis vad butiken gjorde) !!
Hur lång tid brukar det ta innan man får ett svar på sitt mail som är skickat till Bugaboo (service) ??
Inte enligt butiken Haven iallafall.........
JaHa...dom sa iallafall att jag fick vända mig direkt till Bugaboo,kommer jag bollas fram o tillbaka nu *suck*
Dom va så trevliga när jag var där o handlade.....inte samma ton när jag först kontaktade dom om saknaden av Instr.bok+dvd som skall ingå med vagnen! Sedan deras lögn om att "det bara var o kontakta bugaboo" så skulle dom skicka....NOT!! Detta med ARN kan ju då tyvärr ta lååååååååång tid! Vet inte om jag orkar vänta...för butiken haven kommer nog inte vika sig...fast att dom kanske inte får rätt hos ARN!
Goa-Gumma
Noas mamma skrev 2009-03-18 19:38:22 följande:
Säkert så! Hoppas på att Bugaboo hör av sig så jag vet hur det kommer bli...om dom bollar mig tillbaka till butiken?
Lyllos dig då som får svar iallafall från Bugaboo
Info
Har fått svar nu
Du kan väl