Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo BEE tråden nr 2!!

haven har rea på dessa nu...tror 250:- köp nu innan bugaboo höjer priserna! Jag köpte den + uv-skydd...bra o ha...tänkte jag

emeliev skrev 2009-01-25 19:31:14 följande:
    hej hej! jag är sugen på att köpa en ny sufflett.kollat in sommar-suffletten.någon som vet om den är bra? är den silver eller?
  • Lille Mammsen

Börjar bli sugen att börja rulla min BEE Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:-
    Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?

• Lille Mammsen

Jippi! Avi från kidzshop i brevlådan...men konstigt att det ej fanns/kom någon avi från ModelMini,dom skickade mitt PKT igår oxå!!??

• Lille Mammsen

soory..hamna i fel tråd

Lille Mammsen skrev 2009-01-30 11:56:05 följande:
    Jippi! Avi från kidzshop i brevlådan...men konstigt att det ej fanns/kom någon avi från ModelMini,dom skickade mitt PKT igår oxå!!??
  • Lille Mammsen

" Noas mamma " har sytt 1st sufflett till sin FD Bee!

Videli skrev 2009-01-30 11:58:08 följande:
    Har inte läst tråden. Men är det någon som har sytt eller vet någon som syr sufletter till Bee vagnen?
  • Lille Mammsen

jag köpt 1st nu hos Haven...måste kolla om den har hållaren till Bee....OM inte blir jag ARG pga hon i kassan viste att den skulle sitta på en Bee.......

Stargirl skrev 2009-01-30 12:40:43 följande:
    Vi har en mugghållare med olika fästen. Tror att det var 3 olika. En som passar Bee och två som passar på Cam ( tjock och smal del av chassit)Mugghållaren fanns nog innan Bee lanserades så kanske hade vissa återförsäljare mugghållare utan Bee adaptern?
  • Lille Mammsen

Hmmm...hur många ska det finnas i lådan då dvs med/utan bee hållare????????

Stargirl skrev 2009-01-30 13:14:23 följande:
    Ja mugghållaren kommer ju i en vit låda.
  • Lille Mammsen

och jag har 4st i min?? Ska kolla senare om dessa är exakt lika=dubbleter=2st=INGET Bee fäste *suck* *stööööön*

ami skrev 2009-01-30 13:37:01 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-30 13:36:01 följande:
    2 utan fäste till Bee, 3 med.
  • Lille Mammsen

www.familjetorget.se kanske har?? Dom har ju detta erbjudande oxå:
    Valfri vara för max 500:-
    Vid köp över 5000:-* i vår butik medföljer valfri vara till ett värde av max 500:-, handlar du över 10.000:-* får du handla andra varor för 1000:-. Så för varje 5000:- du handlar för får du 500:- att handla andra varor för i butiken

FiaMia skrev 2009-02-02 12:55:06 följande:
    Nu blir det en Bee för oss oxå. Sålde bilen och fick mer än vi trodde så det blir en Bee för oss nu med en åkpåse OCH babycocoon. Tänker ha i åkpåsen i vagnen och i den en babycocoon. Då kan jag ha lilla bebisen i cocoonen och när stora syster använder vagnen är det bara att ta ur baby inlägget Smart va.Köper nog en i helgen. Var i sthlm finns den på lager kan tänkas?
  • Lille Mammsen

glömt bort,BEE`N e ju fortfarande ner packad i kartongen Måste väl ta o packa upp snart o prova....annars så blir det ett mail till Bugaboo....för Haven har ju slutat o sälja Bugaboo!

ami skrev 2009-02-02 23:36:16 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-02-02 18:37:37 följande:
    Kollat dina mugghållarfästen? Och kan reda lite klarhet
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden nr 2!!