Bugaboo BEE tråden nr 2!!
haven har rea på dessa nu...tror 250:- köp nu innan bugaboo höjer priserna! Jag köpte den + uv-skydd...bra o ha...tänkte jag
haven har rea på dessa nu...tror 250:- köp nu innan bugaboo höjer priserna! Jag köpte den + uv-skydd...bra o ha...tänkte jag
Börjar bli sugen att börja rulla min BEE Tror o hoppas på att det är/var ett bra pris för denna nya med alla tillbehör som jag har till (svart+khaki+blå suffletter,mugghållare,sommar sufflett+UV-skydd)! P: 4250:-
Kan ju inte förlora så mycket om jag inte diggar den o den säljs! Mitt namn står ju ej på kvittot o garantikortet har jag inte skickat.....måste man väl inte göra OMG! Ellerhur!?
Jippi! Avi från kidzshop i brevlådan...men konstigt att det ej fanns/kom någon avi från ModelMini,dom skickade mitt PKT igår oxå!!??
soory..hamna i fel tråd
" Noas mamma " har sytt 1st sufflett till sin FD Bee!
jag köpt 1st nu hos Haven...måste kolla om den har hållaren till Bee....OM inte blir jag ARG pga hon i kassan viste att den skulle sitta på en Bee.......
Hmmm...hur många ska det finnas i lådan då dvs med/utan bee hållare????????
och jag har 4st i min?? Ska kolla senare om dessa är exakt lika=dubbleter=2st=INGET Bee fäste *suck* *stööööön*
www.familjetorget.se kanske har?? Dom har ju detta erbjudande oxå:
Valfri vara för max 500:-
Vid köp över 5000:-* i vår butik medföljer valfri vara till ett värde av max 500:-, handlar du över 10.000:-* får du handla andra varor för 1000:-. Så för varje 5000:- du handlar för får du 500:- att handla andra varor för i butiken
glömt bort,BEE`N e ju fortfarande ner packad i kartongen Måste väl ta o packa upp snart o prova....annars så blir det ett mail till Bugaboo....för Haven har ju slutat o sälja Bugaboo!