Inlägg från: Staketpiss |Visa alla inlägg
  • Staketpiss

    Blivande pappor 09 Del 2

    Grattis Storkisse

  • Staketpiss

    Kolla om du kan editera ditt första inlägg i den gamla tråden?

  • Staketpiss

    Vi kommer tvätta upp alla våra kläder som är inköpta imorgon. Skönt att ha det gjort!

  • Staketpiss

    Då var det 50 dagar kvar idag, ena stunden känns det som en evighet, den andra ett ögonblick.

  • Staketpiss

    Stirzaker och TeddyRobert mina tankar går till er och era sambos/fruar. Kämpa på!

  • Staketpiss

    43 dagar kvar. Tiden flyter så långsamt framåt. Värre än sirap, nåväl i väntan på nästa generations rocker får man shoppa loss.

    www.evilout.se

  • Staketpiss

    Vi har helt slopat alla kurser man kan få. Känns lite sällskapsresan över det hela. Undrar man över något finns ju alltid någon som man kan berätta.

  • Staketpiss

    NelsonXX och alla andra blivande pappor, häng med era respektive på MVC och va lite aktiva. Jag har inte missat ett besök, Man ärr ett skönt stöd och det är skitkul och "hänga" med i hennes graviditet och inte bara stå utanför. Vi är viktiga för dom så inga undanflykter med att ni skall arbeta etc. Planera om besök eller jobb. Det handlar om 1h var 3 vecka i början.

  • Staketpiss

    Vi började shoppa loss efter v12, och efter första UL så är det shopoholic som gäller!

  • Staketpiss

    Tja när folk börjar märka det =) Vi droppade det för våra nära och kära ganska tidigt, men vänta till efter veckan 12 dom anses vara en passering förbi den värsta riskzonen för missfall

  • Staketpiss

    jaha, BF idag. Ingen som tittar t tyvärr trots att jag lockar med semlor! Då vankas det övertid!

  • Staketpiss

    Ett stort grattis till trådstartaren Miraculix! Bilder så snabbt du kan!

  • Staketpiss

    Då är man en glad pappa, 090310 fick jag och min sambo en tös. Hon vägde 4kilo och var 53 cm!

  • Staketpiss

    Min dotter skall heta Meja och ta mitt efternamn, eftersom jag passade på att fria på BB. Dock blir det inget giftermål riktigt än men inom ett år eller två iaf.

    Om man skall ändå gifta sig i framtiden är det ju bättre att barnen tar faderns efternamn så slipper man flera namnbyten senare.

  • Staketpiss

    Okej pappor och blivande. Nu har jag och min dotter varit hemma 1 vecka och jag älskar detta livet. Att känna värmen från sitt lilla barn som grymtar och gnyr på mitt bröst slår alla känslor. denna vecka har varit den bästa i mitt liv. Steget bort från krogliv och vilt festande är hur enkelt som helst! Ni som väntar barn, ta hand om er fru och jag lovar er, den bästa tiden kommer snart!

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2