Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

nu har även jag hittat hit. Lokatt hann du se mitt svar ang skickningen av paket? Att jag har postat det (såvida jag inte slarvat bort hjärnan totalt och det ligger kvar i bilen men det är osannolikt nu faktiskt) Det var dock precis innan jul, så det är inget märkligt om det inte kommit ännu...

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-01 20:52:06 följande:
    nej, det såg jag inte. Nu blir jag nervös! Så länge försvinner inte saker på posten. Håller tummar för imorgon då! Förra gången du postat var den ju i videon, kollat där? haha
    Hahaha jag VET att jag bar ner den till bilen så videon är utesluten Dessutom går inte det här paketet in i videon.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Iiiihk. Jag har HELT glömt att planera nästa års vinterkläder Skrikandes Vad bör man ha för storlek om man blir 3år i slutet av nästa januari??? 98? *förvirrad* 104 låter ju jättestort men 98 är ju bara en storlek större än årets.
    Har varit skitnöjd med Pop overallen, den har verkligen stått emot ALL väta, men den är ju lite dyyr. Ngt annat bra förslag? Ngt bra förslag på rea tvådelat?

• Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-02 11:32:49 följande:
    just det, min son som blev 3 i dec har 104 i kläder men han är ju lång o stor! så 98 borde väll funka för elric
    Elric ligger ganska precis på mitten av mittenkurvan på längden tror jag, och en bit under på "bredden" (vikten alltså) men det börjar räta ut sig och han börjar komma ifatt. Han har 92 i popoverallen i år, och den har funkat jättebra. Finns en bra bit att växa i fortfarande, men den har aldrig känts FÖR stor. Satsar på 98 då.
    Gah, pop är ju smidigt och enkelt att få tag i, men jag är lite irriterad över att de har så lite rea nu för tiden.
    Ska kika på Gneis-kläderna.
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-02 11:43:39 följande:
    ja, min son är 1,5-2 rader över på både bredd och längd. Kolla didrikson oxå, de är ju jättebra! och fick bra i plus-testet oxå! bättre än tex. reima.
    Jag hittade ingen overall på gneis, men jag kanske är allmänt söndersnörvlad i näsan

Hmm jaa didrikson ska jag kolla, de borde ju reas i butikerna också väl? Har varit o klämt på tvådelat didriksonset på intersport (tror jag det var) men vill gärna handla på rea Fan jag har ju missat hela mellandagsreorna och inte är jag i form för stadsspringande ännu *surar över influensor*
  • Nifelheim

och så var det såklart HJÄRNAN som var söndersnörvlad och inte näsan även om den också är det.

• Nifelheim
    zasata skrev 2009-01-02 12:58:09 följande:
    *viskar* nk kör 50
    Hihi jaaaa, men det är liiiiiiite långt till ngt NK för mig
  • Nifelheim

Hm vår DVDspelare har fått spunk. Rätt vad det är mitt i filmen byter den språk. Förvånad Elric blir jättearg när Pippi helt plötsligt börjar prata danska.

Jag önskar att jag var frisk och lite piggare så vi kunde varit ute och lekt i snön idag. Känner mig som en fruktansvärt tråkig mamma som har varit sjuk såhär länge

• Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-03 16:36:54 följande:
    smart, vilket stort bord det blev! fast jag klarar mig bra med mina två jag har nu. himla skillnad att ha faktiskt!
    Hihi nej jag köpte billigaste möjliga DVDspelare så jag tror inte jag sparade kvittot... Han är ju också sjuk, det smittade inte helt oväntat av sig Skrikandes Så han är inte heller direkt i form för snölek. I morgon ska jag iaf ge det ett försök att vara ute en stund. Kan ju inte sitta inne hur länge som helst. 

Tjusig tröjan blev Verkar ha blivit bra passform också. Du är duktig du.
  • Nifelheim

Finns det något som är klart sämre med Viben än med den andra P&T vagnen? Förutom att den är dyrare då.

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6