Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lindadjo skrev 2009-01-26 15:15:20 följande:
    Undra om det är läge att lägga ut windstopperjacka på T nu? Vad tror ni? Jag köpte en som jag älskade på Pop för ett år sen (du vet K kavat, den blå med massa grejs på, kameler och hus och sånt... wonderbaaar), men tror ni Daniel gillade den? Nope Och här om dagen ringde en kompis och sa att hon var på pop-rean och undrade om jag ville ha nånting, så trots mitt strikta köpförbud köpte jag en tråk-svart ws till honom Men försvarar mitt inköp, med att jag har 2 stycken ws att sälja på T. Men nu tillbaka till frågan. När är det bäst att lägga ut tror ni?
    IIIIIIIIIHK vilken storlek? Jag äääälskar de.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/phpfywabq.jpg

Här är den Lindadjo. Fick en rutig brio klädsel också, men den var det hål i.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2009-01-26 15:43:48 följande:
    Åhhhhh....... *suuuuuuuuugen*
        den är jättesöt, men helt värdelös till min skitgris. Jag måste ha en sulky med såna där ekerskydd om jag ska ha en sulky Får satsa på att sy en ny kostym till Rion ist. På den når han iaf inte ner till hjulen tror jag.

Jag är fortfarande nyfiken på stl på Windtopperns
  • Nifelheim
    Lindadjo skrev 2009-01-26 15:47:56 följande:
    Ställ dig i kön
     äsch då
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2009-01-26 15:55:43 följande:
    Nä, lindadjos var en 110.
    Aha då behövde jag inte känna mig ledsen för att jag hamnade i kö Så stort barn har jag inte än på länge.
    Lindadjo skrev 2009-01-26 15:57:52 följande:
    Tänk den med nysydd klädsel i något snyggt retrotyg.... *drömmer*
    Ja, det var liksom tanken, men när jag inte kan använda den känns det meningslöst att sy Som sagt ska den flytta så är du sugen är det bara att hojta till
  • Nifelheim

I vagnsväg har jag just nu: (reserverar mig för eventuella bortglömda vagnar)

* Bugaboo Frog
    * Emmaljunga Scooter -08
    * Teutonia Spirit s3 -09
    * Emmaljunga Rio (90-tal kanske)
    * Emmaljunga Dennis
    * Emmaljunga liggvagn 60-talare
    * Gesslein panorama 70-tal
    * Quinny Zapp -08
    * Rock Star baby Infinity -05
    * Emmaljunga classic duo -03 tror jag

Hmm det var nog alla hoppas jag.

Min kille svarade såhär ang genusfrågan på ordet babe: "Babe är en slangversion av baby, fast baby är neutralt. babe däremot har väl använts på ett sådant sätt att trots dess härledning från ett neutralt ord, har det blivit mer eller mindre genusspecifikt."

• Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-28 09:05:53 följande:
    Jag älskar din kille
    *fniss* Jag också. Flört
  • Nifelheim
    passau skrev 2009-01-28 22:36:56 följande:
    mamma2003 skrev 2009-01-28 22:31:54 följande: men då hade jag tänkt rätt iaf*L* för man ska "korstesta" har jag för mig... alltså med "fel" ben mot magen... kanske ska slå upp det*L* jobbar itne så jag gör detta i vanliga fall*L* men sitter ifs en del och tar emot samtal... men då brukar alla få komma in med akuta bukar*L*
    Min mamma brukar säga att man inte ska lita blint på det testet heller. För en del är det tvärtom att det enda som inte gör ont är att ligga ihopkrupen. (men det vanligaste är såklart att det gör ont så inihelvete att dra upp benen)
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-28 22:46:36 följande:
    Nifelheim: Har du förresten funderat på om det finns något samband mellan ditt missfall och den otäcka medicinen du åt?
    Har funderat, men ingen aning. Den "SKA" ju inte vara farlig tidigt i graviditeten, men vem vet
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-28 22:49:23 följande:
    Just det nif, en kompis till mig, hon fick en medicin som påminnde mycket om din tror jag. De sa att risken för missfall och skador var för hög, hon fick välja att riskera (i princip garanterat) missfall eller om fostret överlevt, blivit superskadat. Eller göra en abort på engång. Hon valde abort, men är såklart jätte ledsen. Hon var tvungen att äta medicinen oxå.
    Ah Fundersam Det här var ju "bara" antibiotika och den skulle inte enligt vad de kunde hitta ha några skadliga effekter på foster i första halvan av graviditeten. Men eftersom den ändå inte skrivs ut till gravida alls i vanliga fall så undrar man ju.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6