Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt: Det låter ju som att hon har schyssta gener i alla fall . Spännande det skall bli!

• Fröken Småland

Ojojoj, vad det var lugnt här! Tror aldrig det har varit så tyst, inte ens på julafton

Jag har ÄL *hjular* men vad har ni för ursäkt?

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2009-03-23 22:00:47 följande:
    Jag har nog ingen feber tror jag, är bara lite kallare än vanligt. Men nog är det lite knas då vi har 20 grader här inne och jag fortfarande fryser trots alla kläder, filt och varma drycker... Jaja, ingen gastro på onsdag, är ju en sak som är säkert.
    Skit också!

Vid såna här tillfällen skulle det finnas ett forum där man själv kan administrera byten osv. T ex jag byter min gastroskopi på onsdag mot din på fredag. Nästan som när man tog extra nummerlapp på Systemet på fredagarna förr i tiden "ifall det kom in en kompis" Eller det var visst inte alls samma sak men jag kom att tänka på det fenomenet. Någon som är gammal nog att minnas? Asereht?
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-23 22:17:45 följande:
    men jag kan dela med mig av lite värme! svettas som en gris är lite off, håller på att sticka en baby-wrap som var i mama-gravidbibel...jätte fin! men shit vad mkt maskor det blev... och tjockt garn... men d går fort att sticka nu ska jag sova ltie...ha d gött så återkommer jag när jag stickat klart
    Tänk vad bra det vore med en genomsnittstemp på Passau och K Kavat!

Förresten så glömde jag säga häromkvällen (igår?) när ni diskuterade bebismagar och censur av dem (Passau) att du var ju jättefin när vi träffades i Göteborg! Så himla överstyr kan det väl inte ha gått på några veckor? *vägrar tro*

Låter gulligt med babywrap, kanske något jag skulle klara? Jag fixar slätstickning, men där går gränsen för mitt intresse eller vad man ska säga. Det betyder att jag antagligen skulle kunna läsa mig till hur man skall göra, men att jag inte inser vitsen av något annat än just slätstickning
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-23 22:42:33 följande:
    japp, tar mig i kragen och inser att jag inte någonsin kommer använda liften eller ens har en vagn till den, dessutom har jag en likadan i brun haha, hon fjantade sig för att se om hon kunde slippa undan det "hemska", är ju lite obehagligt för dom att klippa klorna och bli fasthållna. visa hundar kör då dramaqueen-racet för att se om man veknar och låter dom slippa. men gud så hon lät inte lät det som en hund inte! det gick bra iaf och hon insåg på slutet att det inte var så farligt och man fick godis oxå. undrar undrar vad det kommer finnas på mässan på fredag!? ser fram mot det, även om den säkert är knappa 1/3 av er mässa
    Drama Queen-vovve alltså

Jag tror absolut att det kommer att finnas massor på mässan. Det var himla mycket onödigt på mässan i Göteborg kan jag lova, mååånga montrar som jag bara gick förbi. Tror de fyller ut kvadratmetrarna med skräp

Nej, hur blev klockan så här mycket ikväll igen? Mankell väntar otåligt. Vi ses imorgon!
  • Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-24 08:08:07 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-03-23 22:24:39 följande: om du inte har tidnignen och vill sticka så inboxa din adress så kan jag skicka ett mönster i morgon...det var inte så svårt, har kanske stickat lite mer än 1/4 igår... och då både nattade jag barn, köpte mat till syster som kom från thailand i natt (nej då inte alls avis ) och dessutom startade sent...men det blir vääääääldigt många maskor på stickorna, men det går
    *inboxar*
  • Fröken Småland

Sisådär med populariteten på karlar idag tycks det

Jag tokröjer i en av våra gå in-garderober (likadan som Manne fick som rum om ni minns). Av någon oförklarlig anledning så har det samlat sig en massa skräp där men nu jäklar skall det rensas! *blundar och slänger*

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2009-03-24 12:14:00 följande:
    Är det verkligen möjligt att få mens 5 eller tillochmed 4 dagar efter ägglossning? Vad annars håller min kropp på med?
    Det låter ju inte särskilt vanligt precis . Men allt verkar vara möjligt tycker jag att jag läst mig till. Jag hade ju ett liknande scenario förra månaden när jag trodde att det var en nidblödning sex dagar efter ÄL. Sen hände inget, inget, inget och SEN fick jag ÄL igen fem och en halv vecka efter senaste ÄL . Jag har aldrig tänkt på om jag har haft regelbunden ÄL tidigare men det har jag alltid antagit. Nu vet jag verkligen inte... Men sannolikt är det hormonspiralen som har ställt till det lite för min del och ditt missfall har antagligen inte gått obemärkt förbi heller .
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6