Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-03-19 14:06:57 följande:
    Jag är just inkommen från riktigt långtur med hundarna och minstingen. Fin fint väder här! Men ujujuj kan man ha lortigare bugga än jag just nu! Den behöver verkligen tvättas! Inte har jag någon varukorg att byta med så jag kan tvätta ena o använda andra   Fr,S: hur tvättar jag varukorken? Blir det bra när man gör det eller ska jag försöka torka så långt det går? Har klarat mig med torkning hitills, men tror inte det går nu! Igår blev fodret på väskan klart, det här projektet tar sin tid *blir rastlös*
    30 grader och inget sköljmedel, precis som resten av Bugaboos textilier. Varukorgen ser ut som ny när man tvättat den så det är en god investering särskilt som det kräver minimal ansträngning. Ut med bottenplattan bara och så i tvättmaskinen .

För du menade varukorgen va, och inte varukorken? Undrar om det var en freudiansk felskrivning från en med köpstopp 
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-19 14:44:25 följande:
    behöver råd! ska antagligen sy en beställning på en väska, en i retrostil till en 60-talsvagn, lik den här :  men med långa axelbandsremmar.I det här retrotyget:Innsidan uppdelad i två fack.Vad tar man för pris??!!
    Jag har noll koll men drar till med 200:- plus tygkostnad.
  • Fröken Småland

Gör allt för att smita från uppgiften att fota och lägga ut auktioner. Två frågor: Finns det extra fotremmar att köpa till Polarns overaller?

Shit, den andra frågan glömde jag... Återkommer!

• Fröken Småland
    zasata skrev 2009-03-19 17:51:39 följande:
    tycket kognetivbetendetarapin var en bra idé! Tänk om det funkade på mig med...Men ucsh stackaren, ja barn mår väl inte lika dåligt av det som vi gör. Har du kalrat dig? *sitter och äter mjölk choklad och mår illa*Nu harj ag köpt nya mamma jeans så nu skall allt gå vägen hoppas jag. 11+0 i morgon-
    Hahaha, det är väl nästan kognitiv terapi för dig att hänga här och höra om alla kaskadspyor . Tycker du hanterar det berömvärt, du skojar ju till och med om det *heja*

Jag klarar mig fint, trots omgivningens tappra försök att kräkas och bajsa på mig

Kul med nya mammabyxor och att du vågar tro att det går bra . Är tobbe glad över det lilla nya livet?
  • Fröken Småland

Jag fick Högskolan på hemmaplans kursblad i brevlådan idag. Det finns två kurser som särskilt fångar mitt intresse: "Fåglar och fågelmarker i sydöstra Sverige" samt "Grundläggande musikteoretiskt hantverk". Båda är på 7,5 poäng, vilken av dem tror ni passar mig bäst?

• Fröken Småland
    passau skrev 2009-03-19 19:11:08 följande:
    problemet e väl mest att jag inte tror att jag orkar med både och en gång till... det tog 6 mån att återhämta sig...eftersom jag låg rätt många timmar med max värkstimulerande dropp och bara lustgas för att dom tog bort allt annat...fick svaret igår att dom itne bryr sig om ingångsmåttet bara utgångs och det är normalt...sen att S aldrig fixerade sig och med "lätthet" plockades ut efter 19h, spelar tydligen mindre...
    Lider med dig...
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2009-03-19 21:56:57 följande:
    Hon ser ut som värsta filmstjärnan! Snällasnälla säg att hon har fått sämre hy eller rundare former på fel ställen efter grav.? haha. nej då, hon var jättefin. Och Maja oxå såklart!
    Jag har inte sett henne sen hon var i v20 (med tvillingar) och då hade hon en klädsam liten bula på magen bara

Beställde just mysbyxorna i denim som Asereht så träffsäkert kallade dem. Nifelheim rekommenderade tjej-modellen som är lite smalare men Smålänningen i mig kom fram och tog kill-modellen som kostar hälften så mycket . På Maja blir de säkert fina, hoppas att inte lill-spinkisen försvinner i dem.

Godnatt tjejer (och killar och transor )
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6