• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

va får inte jag bara med Förvånad jag skall ju ner nästan 10kg innan maj.

Lokatt skrev 2009-01-09 21:56:22 följande:
    vi vet, inboxat om det, vi är så duktiga så. men du ska inte vägas inte
  • zasata

varför då?

Lokatt skrev 2009-01-09 23:45:58 följande:
    nu har jag "internet skakat hand" på att sälja min frog! *gråter en skvätt*
    det är väl inte så konrigt..?
    Lokatt skrev 2009-01-09 23:37:10 följande:
    öööhhh, va??!!
  • zasata

nej men ta bort det där runt magen och lite på armarna,, kan man lägga det på brösten tro..?

Kavat skrev 2009-01-09 23:51:33 följande:
    Ska du kapa benen?
  • zasata

brukar finnas typ fintvätt/ull!

Lokatt skrev 2009-01-10 18:22:59 följande:
    Jag måste tvätta min åkpåse, det står ju 30 grader, men det har inte jag på min maskin, funkar 40 grader skontvätt? *feg*
    pinsamt dyrt.. bättre att köpa en sittplats då ju :D
    Lokatt skrev 2009-01-10 19:56:37 följande:
    kolla här vad bussgods vill ha för att skicka en vagn!!! Skicka Ditt paket med Bussgods! Ditt resultat.Från Till KRISTINEHAMN (Värmlands län)GÖTEBORG (Västra Götaland)Produkt Företag/Privat UtkörningEfterkravNejJaTransportinstruktioner Ingen  Storlek/vikt på paketet Längd:150 cmBredd:70 cmHöjd:110 cmVikt:12 kgÄr skrymmande: JaAntal kollin:1Kollislag:PaketInnehåll:barnvagnAvisering Nej Kostnad Fraktavgift: 1.546,00 kr Efterkravsavgift: 50,00 kr Totalsumma: 1.596,00 kr
  • zasata

vad jobbigt att du inte fåt veta. dålgit med vul. jag gjorde ett rutn v12 då jag hade ont, blödde inget eller så. men fick göra vul endå. du får kräva det. hoppas det kommer gå bra.

Nifelheim skrev 2009-01-10 21:40:16 följande:
    Hemma igen Söta ni är som tänker på mig. har fortfarande ont (som typ värkar känns det fast inte LIKA ont, samma känsla bara ) och blöder litegrann ibland Vet dock inget än då de inte anser det är ngn anledning att göra akut VUL. Får boka tid på måndag isf så då vet jag väl mer om det inte börjar tokblöda eller så innan dess...
  • zasata

nu harj ag rotat fram Cvitaminer i skafferit.
    Mådde så dåligt på jobbet idag att jag fick gå hem. kallsvettades var yr kände mig febrig och blev typ svart framför ögonen till och från. somna i 3 timmar hemma sen,
    man kan väl bli trött av typ c-vitamin brist? äter ju ingen frukat alls så.

• zasata

klart jag äter lite grann. men slarvat mycket det senaste med magsjukor här hemma och mycket jobbande, nu äter jag pepparkakor så jag blir snäll ;)
    jo men järntabletter kan jag inte äta. ätit 2 i hela mitt liv och blev totalt förstoppad samma

Kavat skrev 2009-01-11 10:27:40 följande:
    Äter du inte alls? Man måste äta för att må bra, tjejen! Tror också mer på järnbrist alternativt för lite mat-brist än c-vitaminbrist, men det är Lokatt som är näringsexperten!
  • zasata

nif: Hoppas du får ett vul i morgon, kräv det! Jag blödde inte med ebba, men hade extrema smärtor så jag knappt kunde stå!

tänkte samma sak, vilket pris! Sen tänkte jag (är ju bara ett tyg...)

I morgon börjar Tobias jobba igen, segt. han har ju vart hemma nästan ett helt år.
    Jobbigt, men vad gör man inte för pengar? han jobbar ju bara 2½månad så skall väl inte klaga.

• zasata

japp så 2½mån kvar. sista dagen är 31mars skulle egentligen vart ledig 50% på bättre att ta pengarna och spara dom dagarna.

mamma2003 skrev 2009-01-11 21:06:11 följande:
    Zasata: Men... trodde han jobbade? Blev han uppsagd när han var föräldraledig alltså? Vad skall han jobba med?
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6