• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

nu skall mer saker på ut på T

jag har varit kretiv idag, sytt en haklapp. tog f*n hela dagen.. men blev endå skit, tänkte jag skulle ha sådant vaxtyg på ena sidan och plysh på baksidan, men det j*vla tyget är ju så mycket strech i, så när jag väl klippt ut lika stora delar ocskså så passar det ju aldrig ritkigt 100% men okej liksom, så börjar man ju så, så drar tyget åt helvete så haklappen blev väl si så där.

• zasata

sagt att jag är sur hela dagen fast jag vart på jätte bra humör ;) och vill ju inte ha syskon till Ebba än.. ;)

mamma2003 skrev 2009-01-16 21:59:28 följande:
    Vad har han nu gjort?
  • zasata

varför skall han operera näsan? du har säkert sakt det..

Idag har jag och Ebba vart på bibloteket dom hade sagostund för barn 2-4 men tog dit Ebba endå, så lyssna vi på mumin och lånade lite böcker.

• zasata

tänkte på det, var väl kavat som sa att hon trodde det var mitt järnvärde som var lågt. När jag var på VC igår passade jag på att göra sånt stick i fingret. Men det var 123. Så det är inte därför jag är trött yr och mår illa. Funderar på om det är ägglossningen "sista dagen idag" eller hur man skall säga i så fall, men brukar mår skit tills mensen är över. men inte så här. jaja, nu har jag tabletter för nästan ett år i alla fall

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6