Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
ucsh tror jag håller på att bli sjuk, halsen känns helt svullen. blä
ucsh tror jag håller på att bli sjuk, halsen känns helt svullen. blä
skönt att du kom iväg!
nif: hur går det för dig?
keso skall jag kanske köpa då .-)
idag var jag i stan, igen..
Skulle hämta nya mailinbags, också såg jag i tidningen att stuk hade 70-90% på all rea, och vem måste inte dit då? *hum* jo jag så klart.
så köpte en jätte snygg svart tjock tröja som kostat 500kr nu 150. ett par diesel jeans som kostat 1300 (eller var det 1400?) som jag kollat på länge för 300kr nu
lite stora var dom, men skall vara en pösig modell så. Skall ju ner lite till tänket jag så hade helst velat haft 26 eller 27 i midjan på dom, men men.28 får duga. så billigt
så nu är jag lycklig, men inte sambon ![]()
asereht: men gud! jag blir så j*vla förbanad. man skall inte behöva sälja saker för att folk inte kan sköta sitt jobb 
mamma: jag hade inte stått ut! jag hade tagit fan i hornen och ställt till det..vilken tid äter dom frukost? kom in varje dag i så fall lite tidigt! får du vill ju inte missa dina 5 timmar. så blir som störda. men skulle du komma 9.. ja då hade dom fått äta i lugn ro. nej gör allt du kan och bli jävlig.
vad mycket otur det känns so mdet blivit här över tråden..
men gud vad elakt. tur att du såg det i alla fall.
hur e din adress
jag vill ha bebis, hur övertalar man gubben här hemma?
Mmm jag tror det, men du har ju tydligen övertalat där hemma, det har inte ja
inga syskon fören jag slutar shoppa sägs det här hemma, är inte det liiiite överdrivet? (på tal om det har jag lagt ut dagens fynd i bloggen...)
jag somna strax efter tio igår. tur var väl det med denna natten. nu väntar jag på att äggen skall bli klara och att vc skall ringa.
skoj med sim!
inte konstig han gråter om dagiset är så som du beskriver det, hört något mer om tider?