Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

mamma2003 skrev 2009-02-03 10:57:06 följande:
    Nifelheim: Vad kan du få för Teutonian tror du? Kostar ny? Och är det inte en bra bebisvagn förresten?
    Satte ut den för 5000 (men det är prutmån inräknat). Den är ju inte använd alls. Ny i Sverige kostar de 6-7 tusen. Jag vill inte ha den som bebisvagn, men den är säkert bra. Är bara jag som inte alls är imponerad.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-02-03 11:03:00 följande:
    Är den lite tung eller vad är det du inte gillar? Jag tycker mer och mer om modellen och i svart är den riktigt snygg.
    Svajig har jag för mig. Tung är den inte.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-02-03 11:08:00 följande:
    Kolla! Både priset och färgen www.blocket.se/vi/19474259.htm?ca=11_s
    Jaa jag såg den. Väldigt billig. Färgen är superfin på tillbehör, men jag tycker att den blir HELT hysterisk på en hel vagn. Generad
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-02-04 14:53:40 följande:
    Bilder på vad jag åstakommit hitills idag. Den gula färgen på muddarna är samma som på elefanterna, blixten spökar till det bara. De är i velour. Och baksidan: Ska sy matchande tröja och zippis tänkte jag. Nif har ett par byxor med samma ide till sin Elric som jag gjort, men hennes är i ett annat material.
    Är mina i annat material?? *förvirrad* De är väl också i velour?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-02-04 15:04:55 följande:
    är dom? haha, hade för mig jag valde smalspåriga manchester till dom? Jag velade nämligen vilken jag skulle välja, men då valde jag kanske velouren då? Måste ta och ladda upp bild på dom, jag har ju en i min lånekamera jag hade då.
    Hahaha nää ingen manchester Det är velour.
  • Nifelheim

Lokatts paket är fortfarande på rymmen Enligt posten finns det inte på "obeställbara" heller. Tvärborta. Om det inte kommit fram och Katten glömt säga det? *hoppas*

Nu har jag förresten beställt en P&T

• Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-02-05 16:57:44 följande:
    nej, *saknar varje dag* Det är första gången det hänt mig med Åh, har du?! Var då ifrån och vilken färg då!? Utan att rådfråga oss oxå, skäms
    Skitpaket Är ju inte så lätt att skicka tröstpaket Är bara ugglorna jag har mer av och de ska bli insida på buggasuffla tror jag. Fundersam

Jaaa jooo jag rådfrågade VISST er innan, men det var bara Zasata som svarade tror jag.En svart/charcoal sport med syskonsits för 5395 inkl frakt från köpbarnvagn.se Tog på postförskott och hoppas på att få teutonian såld innan den kommer. Kommer en o kikar på teutonian i morgon.
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-02-05 17:37:05 följande:
    jo, du frågade lite löst Och jag svarade att köpbarnvagn, dit har jag fyramil och har varit där flera gånger. De är bra en svart, är ju iof bra ur nya dynor synpunkt, kan du göra hur som hellst med färgval nästan Hoppas du får teutonian såld då
    Ahaa det missade jag nog ja. Hursomhelst så är den beställd nu så jag hoppas att de sköter sig *fniss* Det blev ju ett helt okej pris tycker jag. Jag ville ha svart för jag tror att jag snabbt skulle tröttna på de andra färgerna. Vill kunna ha lite ombyte färgmässigt och med svart kan jag ju ändra hur jag vill med väskor, dynor och grejs
    mamma2003 skrev 2009-02-05 17:38:18 följande:
    Nifelheim: Vad kul med en P&T! Hoppas du får Teutonian såld också nu när du varit så duktig och lagt ut den Är Panoraman och Scootern på väg ut också?
    Japp. Nu ryker allt Panoraman, scootern, Rockstar babyn och retro sulkyn.
    Jag ska bara ha buggan och P&T kvar.
  • Nifelheim

GUD så ni skriver när jag är borta och gosar i några timmar Förvånad Är på sidan 242 i ikappläsningen, men svarar nu så jag inte glömmer.

Lindadjo skrev 2009-02-05 18:05:12 följande:
    Du VET väl att JAG vill ha retro sulkyn!!!!????
    Jamen klart jag vet det Eller nää du pratade ju om Lokatts sulky ett tag, men GIVETVIS har du första tjing. Skulle inte komma på tanken att sätta ut den på annons förrän jag fått ett nej ifrån dig.
  • Nifelheim

Hemlisar minsann. jaha. Jag vill också veta Helst skulle jag vilja ha egna hemlisar, men det är dåligt med såna nu. *surar*

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6