Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Hemma igen. Mina aningar var riktiga, fostret verkar ha slutat växa för ungefär 2 veckor sen. Men inte behagat komma ut alltså ![]()
Hemma igen. Mina aningar var riktiga, fostret verkar ha slutat växa för ungefär 2 veckor sen. Men inte behagat komma ut alltså ![]()
Mamma2003: Men det är klart ni ska prata som vanligt. Jag tyckte det blev helt tyst när jag berättade det tråkiga här i tråden. Då kändes det ju ännu jobbigare. Blir mkt gladare av ert vanliga pladder
Jaaaaa jag har glömt att tacka. Det kom paket lagom till dagisstarten, så de första dagarna jag spenderade i personalrummet kom paketet väl till pass. Tack 

Lokatt: Fortfarande inget nytt om paketet? Hur vet man om de hittat det på "obeställbara paket" eller vad hon posttanten nu kallade det?
Fick väldigt lite information. bara tabletter som skulle sätta fart på det och sen typ en lapp med vart jag skulle ringa om jag blödde "för mkt" eller fick feber.. Hm sen skulle jag ta ett graviditetstest om 4 veckor har jag för mig, det var väl den enda "kontroll" de pratade om.