Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2009-03-09 10:26:09 följande:
    vet inte? Kolla på den här: www.tradera.com/BRIO-HAPPY-SKOTVASKA-NY-MED-L...
    Det var väl något sånt jag trodde att man skulle lägga sig på. Jag velar lite. Gillar den men har för många väskor öht. Borde rensa lite. *funderar en stund till*

Förresten, det är många som inte tar hänsyn till de nya portopriserna. Hopaps de håller det som är skrivet sen när de märker att det blir dyrare. *s*
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Lokatt skrev 2009-03-09 11:00:19 följande:
    appropå pris på T, såg ni mina skräll auktioner? *chockad* och nu ringde dhl och sa att de ville komma med paket till mig imorgon?!? haha vad då?! undrar om det är de där framhjulen jag beställde fast de var slut? det måste det var nästan ju, det var välldans snabbt för en vara som inte fanns att komma! grejen var att dhl sa företagsnamnet och det lät som en målerifirma?! *fattar noll*
    Vad har du för nick där? *teflonminne*
    ♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥    Svamlar och pysslar på stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2009-03-09 11:26:48 följande:
    Men vad var det i paketet häromdagen då? Gud vad spännande... Jag väntar själv på en UPS-leverans med Majas jackor, har aldrig fått leverans av dem tidigare. Verkar som att de levererar hem till dörren? *tips* När du fått nicket så spara under "lägg till säljare som favorit" eller vad det nu står. Där har jag lagt er allihop så jag håller järnkoll på vad ni säljer
    I kow, det var därför jag ville ha det igen. Bra funktion. Undrar när de helt ska gå över till den där betaversionen föresen. Gillar den!
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2009-03-09 11:54:02 följande:
    Humm... det känns lite mysko att vara så här halkig på kroppen, men det sugs väl in efter en stund (hoppas jag!!!). Vet inte dock vad jag gillar olivoljelukten .Håret blir jättebra med äggkuren, den har jag ju testat förr så Tvättar ju efter ägget med balsam, så det luktar "normalt" iallafall.Som om det inte vore nog så har jag testat använda Äppelcidervinäger istället för ansiktsvatten, så jag luktar ju som en hel sallad
    *ha ha* Du behöver inte äta idag alltså, all näring går genom skinnet.

Olivolja är super, lite kladdigt bara men står man ut med lukten är det väldigt bra.

Man kan ju använda annan kallpressad naturlig olja om man inte gillar lukten på olivoljan. Jag kan varmt rekomendera Minimundus olja med lavendel. Luktar gott och är underbar användningsmässigt. Jag har använt den oljan i flera år eftersom vi bara använder naturliga kallpressade oljor här hemma.
  • Asereht
    Go kavat!

På tal om läkare så har jag äntligen fått min tid för provtagning på hud/ögonkliniken. Nu fasar jag lite då jag vet genom min mor att provtagningen på ögonen är ganska smärtsam...jag är en riktig fegis och bara tanken på att det gör ont får mig att vilja gömma mig. *hukar*
  • Asereht
    Kavat skrev 2009-03-09 16:29:04 följande:
    Skoj! Nöjd? Hur fort gick det från beställningen?Jag har gjort en beställning och ska beställa sista idag. Tror andrabågen blir Arezzo www.favoptic.com/frames/Arezzo/gold-brown, men kan inte bestämma mig. Velar fram och tillbaks.Modica var nättare och mer diskret och skönare i och med att den var lättare, men en sådan båge (eller ja, båglös) har jag ju redan beställt...
    Hur lång tid tog det, när var det vi diskuterade det sist? Jag skickade beställningen samtidigt som jag skickade tillbaka provbågarna och det gjorde jag ju när vi åkte på kryssningen. Så jag beställde alltså den 25/2 och jag fick mina glasögon i torsdags, vad blir det? 5/3 kom alltså två av paren och igår kom det tredje. En dryg vecka alltså från beställningen till glasögon hemma. Inte illa alls.
  • Asereht
    Thats me skrev 2009-03-09 17:21:05 följande:
    Tjejer.. jag har ett I-LANDS problem -s-jag har en Brio race  jag har trott att det va en 03a som på bildenMen nu såg jag att 03an inte har samma handtag som minvad e det då för årsmodell tros-s-jag vet att färgen kom 03 enligt denna hemsida.. www.geocities.com/barnvagnssnack/
    Vi har en sån Sitty. Det är en 03:a det stämmer. Du tror inte att handtagets utseende ändrades under året då för sånt händer trots allt. Den färgen + den röda i samma utförande var dessutom en special edition och fanns väl bara det året om jag inte minns fel. Boy och Girl hette dem (tossigt).

Vår Sitty är köpt ny i butik 2003 och den har samma typ av handtag som din.

Jag vet att tex Teutonia har jgort förändringar på en modell under tillverkningsåret. Det är ju inte en omöjlighet att äen Brio gjorde det. Ibland är ju fabriksbilderna dessutom gjorda på deras test/demoex och sen ser inte slutprodukten exakt lika ut.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6