Charlien skrev 2009-01-26 17:03:37 följande:
Svar på #1632Aha, så det är "bara" bred o klumpig som ni tycker är "fel"? Jag är fd Brio sing-ägare, så jag tycker att allt mindre än den (typ 70 cm!!!) är smidigt!Jag behöver inte ha en så smidig vagn eftersom den inte åker bil så ofta utan mest går till o från affär o dagis. Det är själva svängbart hjul jag e ute efter i
bt verkade vara billigaste lösningen. PS. Ingen normal människa kan vara nöjd med Crescenten. Nån som har testat? Motsvarar att köra ett barn i vagnen o ett stort barn på forstödet till en scooter, så har no en hyfs bild! DS
Ja det är bred och klumpig som stör mig öht i vagnssammanhang. *s*
Men om du har utforskat bt:n och verkligen gillar den så ska du ju köra på en sån. Vi är ju lite skadade och ju fler vagnar man testat ju större krav får man. Allvarligt alltså, man letar mindre och smidigare, bättre lösningar och så vidare i oändlighet när man väl kommer igång. Jag har hittat en bra, smidig och sjysst vagn som jga trivs utmärkt med. Enda problemet nu är att barnet ifråga sällan åker. *s* Men skulle jag få bebis skulle jag förmodligen skaffa en liggdel. Sen en vändbar vagn att komplettera med då förstås men jag är nog obotlig. *ha ha*