Inlägg från: Tuttie |Visa alla inlägg
  • Tuttie

    Vi är fortfarande världens bästa gäng!

    Ja det blir skoj Anna


    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie

    Vi vart helt plötsligt barnfria ikväll.. så vi ska gå på Bio och se nya Wallander... 

    Syrran ville ha Cornelia ikväll för mamma ska ha Cornelia ledig från förskolan imorgon....

    Så ikväll ska vi ha myskväll


    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie

    Wallander var jättebra Så mysigt att kunna göra detta en vardag.. Få rå om varandra lite...

    Dock verkar mitt besök i helgen bli uppskjutet :( hon har gjort illa ryggen och kan nästan inte gå... så hon vill inte flyga från Gbg.. Tyvärr.


    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie

    Godmorgon!
    Jag fick en ledig dag idag när brukaren är sjuk.. Skönt.. Känner mig lite hängig.. Så det var skönt.

    Så nu ligger jag i sängen igen och ska snart kolla på Dexter. Skönt när man är hängig att få vara själv en stund.

    Cornelia hade vakna 5,45 hos syrran i morse. Hon sov på dagis igår.. När jag kom så hade hon sovit över en timme.. Fast jag sa bara en halvtimme..  Så irriterande...

    Men men...


    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie
    Emeraldy skrev 2009-01-15 09:17:48 följande:
    Oj, vad kallt det var idag Vi har ju inte speiellt långt till dagis, men det hann bita i rejält i kinderna ändå. Resten av kroppen går ju bra - där är det ju bara att klä sig, men just kinderna är ju svåra att skydda. Men jag tycker faktiskt det är rätt härligt när det är så här kallt. Det blir så himla klar och frisk luft då!Anna:Men, vad roligt för dig (er!)! Alltid roligt att hitta en "tvillingsjäl". Det är så intressant det där tycker jag, hur personkemin kan stämma till 100% med vissa och med vissa andra klickar det inte alls Agneta:Roligt att du hittade en crosstrainer! Jag funderar så mycket på det här med träning... Jag vill verkligen motionera på nåt sätt för jag mår bra av det, men just nu är det ingeting som fungerar pga min fot. Jag envisas med mina promenader, men när jag kommer hem smärtar det så grymt så jag knappt får av mig skon Styrketräning skulle ju kunna funka, men det är ju fettförbrännande träning jag egentligen vill åt...Sussie:Åh, vad sugen jag blev på Wallander nu! Ska bli så roligt att se alla ya filmer! Läste förresten i tidningen idag att det är sista säsongen av Prison Break som sänds nu, så det är ju bara typ 5 avsnitt kvar eller nåt sånt.Det lutar åt att vi åker med husvagnen till Angsjö i helgen. Jag blir så rörd, för det märks att Magnus verkligen anstränger sig nu för att vi ska få det bra igen. Han vet ju hur mycket jag älskar att vara ute med vagnen, så då föreslog han att vi drar iväg nu i helgen.
    MysMagnus.. Hoppas verkligen att ni får det mysigt. Det är inte så mycket folk där men ni har ju varandra

    Ja det är inte många avsnitt kvar ..24 st är det väl på hela säsongen.
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie
    Anna
    Åh nej! Hoppas verkligen du klara dig. Käka 10 vitpepparkorn. Det sägs ju ska hjälpa. Käka idag och imorgon..

    Sara
    hihi så vad skoj att du mår bra Härligt å höra!
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie
    mamma till Viktor skrev 2009-01-15 19:31:46 följande:
    Ja just det ja nya FL sucks! Någon som vill byta forum?
    Håller med....
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie
    Liloot skrev 2009-01-15 19:55:37 följande:
    Finns det inget forum där man kan ha en "privat" grupp? Man vet ju aldrig hur många som läser här, man kanske inte alltid vill att hela sverige ska veta ens innersta tankar och problem...
    Msn

    Annars vet jag inte...

    Då måste vi nog göra ett eget forum... skulle jag tro.
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie

    Nu har jag varit på Ultraljud av buken för att kolla gallstenarna. Och för att citera läkarn " det är en hel hög"

    O så visade han en bild... Och nog var det många där...  Det vita var gallstenar och det var nästan täckt.

    Så nu väntar jag på besked från min läkare på VC så får vi se hur lång tid det tar.. sen en ev op då...

    Dom ger bara op till dom som VERKLIGEN behöver det... Så jag hoppas jag räknas som en sådan iom att jag har ett anfall i veckan max varannan.

    Jag kommer också stanna här pga av andra trådar och vänner men självklart hänger jag med er

    Är ledig idag också. Skönt. Brukaren är sjuk idag också.

    Har ju en kompis som skulle kommit från Gbg i går kväll men hon har gjort illa ryggen så det blir inget . Super trist.

    Värsta egoinlägget , men det får ni ta


    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
  • Tuttie
    Liloot skrev 2009-01-16 08:19:07 följande:
    Nu far jag till skolan för att skriva tentan, wish me luck! Vi hörs i eftermiddag!
    Lycka till
    (¯`°?.¸ ♥ Världens finaste Cornelia ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi är fortfarande världens bästa gäng!