Inlägg från: Bebis |Visa alla inlägg
  • Bebis

Lets dance 2009

Men det är väl inte konstigt att Kitty blir sur när juryn redan innan programmet bestämt sig för att hon inte ska vara med.
    Hon bedöms helt annorlunda än de andra för att de inte tycker om henne. Hon var betydligt bättre idag än förra veckan även om det inte var bra jämfört med andra. Precis som CJ och Hasse. De är inte särskilt bra men de får inte ettor för det.
    Trist att se vuxenmobbing så tydligt.

Don't Panic
  • Bebis
    Perry the Platypus skrev 2009-01-16 21:49:53 följande:
    Näe, jag tror Kitty triggar dem på nåt märkligt vis. De verkar ovana att bli emotsagda.
    Nja de verkade väldigt avigt inställda till henne redan innan. Sen har de betydligt hätskare kommentarer till henne än till de andra. De vill att hon ska bli sur.
    Don't Panic
  • Bebis
    Bevabus skrev 2009-01-16 21:50:06 följande:
    Håller med, jättekonstigt att hon fick sämre poäng idag när hon var bättre denna vecka!
    Jupp de ger henne inte poäng pga hur hon dansar utan för att hon säger emot. Jag är helt övertygad om det. Oproffsigt!
    Don't Panic
  • Bebis
    Superizza skrev 2009-01-16 21:56:25 följande:
    Ja tycker dom går mer på vad dom tycker om personerna än hur dom dansar.. Vissa tycker jag har varit dåliga o så får dom bra betyg.
    Absolut och de hatar Kitty, även om hon inte var bra så förtjänar hon mer än enbart ettor.
    Don't Panic
  • Bebis

Haha heja Kitty, hoppas hon dansar lite bättre nästa vecka bara

Don't Panic
  • Bebis
    Svar på #1418
    Funderade oxå över kjolen hon såg grymt obekväm ut med sig själv i underkläderna.
    Don't Panic
  • Bebis
    xxmeyaxx skrev 2009-01-17 00:06:10 följande:
    Jag säger bara det: Laila Bagge - oj oj oj!
    Hehe jag tyckte det såg ut som hon kom direkt från Playboy mansion idag har för mig att jag sett Holly eller Bridget i typ samma outfit
    Don't Panic
  • Bebis
    xxmeyaxx skrev 2009-01-17 00:08:43 följande:
    Haha, syftade mest på hur hon dansade.Men samma sak med hennes utseende
    Njo men hon var ju snygg oxå och jo hon dansade helt klart bäst av dem idag. Och det säger jag trots att jag nog blev lite kär i Morgan förra veckan
    Don't Panic
  • Bebis

Är det nå fel med att säga galant?

Det gör jag oxå ibland. Inte särskilt ofta men i såna sammanhang hade jag nog oxå klämt ur mig nåt dyl.

Don't Panic
  • Bebis

Jag skulle nog oxå käfta emot om nån kallade mig för lastbil faktiskt.

Ser ni på fullaste allvar inte hur fult juryn beter sig mot Kitty? Ingen konstruktiv kritik så långt ögat kan nå utan bara elaka kommentarer som SKA få henne att bli sur så hon käftar emot, det är så medvetet gjort av juryn eftersom de vill ha hem henne. Hon var mycket bättre igår än i första programmet och hon förtjänade inte att få fyra ettor.
    Småsint och barnsligt av juryn.

Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009