Inlägg från: Bebis |Visa alla inlägg
  • Bebis

Lets dance 2009

xxmeyaxx skrev 2009-01-17 13:14:06 följande:
    Vad var det de sa? Att hon inte förtjänade att vara där? Nehe. Men det gjorde Lasse Brandeby i andra avsnittet av hans säsong?
    Tony funderade väl varför hon överhuvudtaget var med och sen var det nån av dem som sa att han dansaren fick släpa runt på en lastbil (=kitty). I första avsnittet sa de att hon var klumpig. Osv. De pratar inte med henne för att ge henne tips hur hon ska bli bättre de pratar med henne för att de vill att hon ska bli sur.
    Don't Panic
  • Bebis
    trollmam skrev 2009-01-17 14:29:10 följande:
    Hoppas Kitty skärper till sig, det är ju pinsamt att se henne agera så omoget, det är i alla fall den uppfattningen man får av henne det lilla man ser. Det är väl bara knipa mun, ta emot kritiken, och bli bättre till nästa gång...thats it. *suck*
    Som sagt hade kritiken varit konstruktiv hade det nog varit lättare att lyssna på den.
    FÖr om nån börjar med att kalla dig lastbil hur taggad vore du efter det?
    Don't Panic
  • Bebis

Kanske itne jag har inte sett några andra säsonger. Jag ser bara den enorma skillnad juryn gör på henne jämfört med de andra.

Don't Panic
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-17 14:37:24 följande:
    De brukar klagas rätt frisk på deltagarna och de brukar kunna kallas träben, kylskåp och lite allt möjligt. Men de brukar klara att vara tysta, lyssna och klaga då de kommer till greenroom. Att börja tjaffsa tillbaka direkt till dommarna ser jag bara som larvig.
    Okej men hittills är det bara Kitty de gett sig på och det tycker jag tyder på att de bedömer henne mer än hennes dans.

Missförstå mig rätt här nu jag tycker inte att Kitty dansar särskilt bra, men det var klart bättre igår än förra veckan så ettor förtjänade hon inte.
    Don't Panic
  • Bebis
    Svar på #1457

Jag tycker det blir orättvist när de är så hårda mot henne när hon helt klart har svårt att ta det de var tex lite snällare mot Bella osv eftersom hon är ung och blev ledsen sist, CJ o Hasse.. Kan de dansa? Nej men CJ hade ju så fin handled eller vad det var, där väljer de att fokusera lite mer på det positiva samtidigt som de fint talar om att han borde träna på det ena eller andra men Kitty är det lastbil pucko försvinn liksom.

Och jo jag tycker oxå att hon borde knipa igen men för den sakens skull så borde inte juryn behandla enbart henne illa.

Don't Panic
  • Bebis
    Thaleia skrev 2009-01-17 14:43:10 följande:
    Jag tror nästan att dom hade tänkt ge henne tvåor istället men efter hennes tjafs så fick hon ettor istället. Vilket jag tycker var helt rätt! Visst ska man man först och främst bedömma dansen men håller man på som hon gör så tycker jag att domarna gör rätt i att dra ner hennes poäng.
    jag är helt säker på att ettorna kommer att vara kvar även nästa vecka för det har juryn redan bestämt sig för.
    Don't Panic
  • Bebis
    Thaleia skrev 2009-01-17 15:23:15 följande:
    Hade jag varit hon sa hade jag slutat med tjafset och sett om ettorna då försvinner.
    Jo jag oxå. Jag hoppas för hennes egen skull att hon kniper igen men jag hoppas oxå att juryn inte är lika taskiga bara för att.
    Don't Panic
  • Bebis
    Evenstar skrev 2009-01-17 15:35:28 följande:
    Hur många poäng fick Blondinbella av juryn?
    21 det var väl rätt höga poäng för nån som bara tog ett eller två quickstep steg eller vad det nu va han sa den andra muppen i juryn.
    Don't Panic
  • Bebis
    Evenstar skrev 2009-01-18 11:35:17 följande:
    Men är inte Kittys beteende en del av hennes image?
    Jo eller personlighet snarare. Gissar jag för jag känner henne inte. Men nog verkar det så.
    Don't Panic
  • Bebis
    Evenstar skrev 2009-01-18 12:11:13 följande:
    Ungefär som Blondinbellas hysteriska image eller är hon bara så?
    Jag tycker faktiskt hon är rätt annorlunda jämfört med den bild jag fått av att läsa hennes blogg, mycket barnsligare faktiskt.
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009