Inlägg från: Bebis |Visa alla inlägg
  • Bebis
    elegi skrev 2009-01-31 21:32:43 följande:
    Ja den länkade jag till tidigare idag innan TobbesexmedArjaeventuelltgaydiskussionen tog över han är störtskön
    jag lovar att inte diskutera tobbes sexliv någe mera *zip*

ska ta min influensakropp och titta klart på Depp istället
    Don't Panic
  • Bebis
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:36:46 följande:
    Va står där? slipper inte in
    Man måste nog ha automatisk inloggning och klistra in hela länken, det står intresserad av....... Män. Och ja man kan välja både och och det har han inte gjort.
    Så på facebook är han gay, sen om han är annat på andra sidor ja det får stå för honom.

*kniper igen och gömmer sig innan nån kastar ut mig ur tråden*

Bara jag som älskade Kittys klänning igår?
    iofs älskar jag rosa oxå så det kanske hade med det att göra.
    Don't Panic
  • Bebis
    elegi skrev 2009-01-31 21:37:51 följande:
    Det var inte så jag menade BTW så håller jag med dig Menade bara att jag länkade till den tidigare men ingen kommenterade mitt inlägg då
    Jag skojade bara missade att lägga in nån smiley har en massa feber och är inte helt klar i skallen :P
    Don't Panic
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 21:39:47 följande:
    Jag kastar in dig i tråden igen
    Pewww om den ärade TS anser att jag får vara här så lägger jag mig bakom soffan där och inväntar försvarstalet
    Don't Panic
  • Bebis
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:45:59 följande:
    Men e ju inte medlem på fb ;9okey..
    Intresserad av: Män

Exakt så står det
    Don't Panic
  • Bebis
    Iskall Öl skrev 2009-01-31 21:48:18 följande:
    Okey... Meh, varför förnekar han det då . Sa ju att ingen så snygg kan va hetero (tack btw, skvaller tackar man sällan nej till )
    OM han nu har förnekat det
    Don't Panic
  • Bebis
    mamlan skrev 2009-01-31 23:30:52 följande:
    Tricis skrev 2009-01-31 21:03:58 följande: Himla schyst att tala om för alla här att han legat med arja då om du känner honom, även om det är via en kompis...och åter till det där med källkritik..ett ev. urklipp ur en ev. msn konversation med någon som e. är tobbe i lets dance..NJAA, det skulle nog inte kvalificera sig som en säker källhänvisning..sorry. Hoppas han läser här så han ser hur du hanterar hans privatliv om ni nu känner varandra så väl att ni kan diskutera sexuell läggning på msn.
    Nej nej hon säger att han sagt det själv i en intervju eller dyl men det finns inte ett spår av den på internet.
    Don't Panic
  • Bebis
    mamlan skrev 2009-01-31 23:56:09 följande:
    Bebis skrev 2009-01-31 23:50:33 följande: Kolla inlägg nr 2663, där har hon lagt in vad hon påstår är en msn konversation mellan henne och Tobbe...
    Jag vet men där står det inget om det påstådda ligget med Arja, det säger hon kommer från en artikel eller nåt sånt.
    Don't Panic
  • Bebis
    giftgrodan skrev 2009-02-01 00:01:42 följande:
    oj, hur sa hon det?
    Laila kunde inte slappna av sa hon och då frågade almenäs hur hon gjorde på semester, laila sa då att hon steg upp före alla andra och jobbade en timme och sen smög ner i sängen igen. Ursäkta men jag förstår varför du är singel sa almenäs då.

Sååå taskigt.
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009