Inlägg från: Ejin |Visa alla inlägg
  • Ejin

Lets dance 2009

EXPOSED skrev 2009-03-13 17:40:35 följande:
    Innan Let´s Dance börjar så måste jag berätta för er att Laila Bagge har varit danslärare .
    VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! men lägg av.. de e inte roligt att skoja om sådant...
  • Ejin
    EXPOSED skrev 2009-03-13 17:51:54 följande:
    F´låt ...
    jag blir alldeles kallsvettig när du kommer med sådana avslöjande..... Bagge.. danslärare... Vilken skräll... *hyperventilerar*
  • Ejin

jaha ... om han e gay får vi ge upp alla spekulationer om en romans med Elisabeht

• Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 18:30:32 följande:
    Förlåt men jag tycker sådanna "bråk" är så himla larviga Bättre att de går och tränar en stund extra än att sitta och beklaga sig Det är en LEK!
    verkligen så löjligt så de e inte sant... men man vet ju hur tidnignarna förstorar upp så de kanske inte var riktigt så de gick till... men man vet ju aldrig...
  • Ejin

kvällsmaten ja... Vi brukar alltid äta fläskfile och sen dricker jag mitt hett efterlängtade glas vitt vin på fredan.. men vi har vatt magsjuka i veckan så de blir inget me de idag
    Lets dance är inte lets dance utan vin o en köttbit....*suck*

• Ejin

ohhh.... 8 dagar till robinson.... de får man ju inte missa... vi måste starta en robinsson tråd...

• Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 20:07:16 följande:
    hi hi ja jag hänger på
    tur att vi inte e tvnördar iaf
  • Ejin

att Elisabeth är med att tävla på denna nivån e för mej ett mysteri me tanke på hur dom andra dansar.... detta var ju jätte bra...

Svar på tråden Lets dance 2009