Inlägg från: Ejin |Visa alla inlägg
  • Ejin

Lets dance 2009

jag tycker aldrig som juryn känns de som... jag tyckte hon var mega duktig...... men dom verkar gilla Elisabeth stilen mer....

• Ejin

alltså... cloetta har en ny design på ploppen... KATASTROF:.. de går ju inte äta den såhär... ´jag blir nästan lite sur....*ilandsproblem*

• Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 20:57:43 följande:
    ta kort Jag vill oxå se
    fär din skull så la jag ut en bild i galleriet för jag har ej pluss... obs... smaken är säkerligen inte alls påverkad av den ofräcsha grythandsken
  • Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-13 21:05:26 följande:
    Meh vad konstiga de såg ut.
    ja jag får skriva till cloetta och klaga hahah... eller kanske starta en facebook grupp och göra uppror...
  • Ejin

asså jag missar massor nu... de e så mkt på gång så jag hinner inte me att snacka me.. msn , facebook m.m...gaahhh

• Ejin

o jag orkar som vanligt inte sitta kvar tills de e avgjort.... måste rycka upp mej och sluta bete mej som en pensionär.. men inte idag.. kanske nästa vecka...

• Ejin

Laila o Morgan... har gillat morgan fram till de sista... nu tycker jag han e liiite för mkt på nått sätt... men endå så tycker jag dom..... Magnus är väll duktig.. men ingen riktig dansare på nått vis

• Ejin

läste det där om da silva i en tidning redan förra veckan.... de var som vi sa.. alla ligger me alla i de programmet
    Jag har laddat med revben och potatissallad och brie ost m.m... o dessutom choklad och chips efteråt........MMMMMMMMMMM.... ska bli gottit... och ett glas vin till de Mannen har äntligen fått snuttan att sova (och somnat själv där uppe på kuppen) och brasan brinner här brevid... Nu kan de snart börja...

• Ejin

återkommer till tråden om en liiiten stund när iaf lite av min brie har slunkit ner i halsen

Svar på tråden Lets dance 2009