Inlägg från: Ejin |Visa alla inlägg
  • Ejin

Lets dance 2009

elegi skrev 2009-02-20 21:05:32 följande:

Nej just det...vart håller hon hus egentligen???
    hon skulle visst ut o äta....
    Det finns visst folk som har ett liv utanför fl... jag hade hört talas om dom men jag trodde det var en myt
  • Ejin

tycker ju inte att george gjorde så mkt... han stod ju mest bara där medan hon gjrode jobbet...

• Ejin

vi får väll se om jag är uppe när omröstningen är avslutad... det har inte hänt hittils iaf hahahahah

• Ejin

elegi skrev 2009-02-20 21:36:39 följande:

Jag ska nog gå och färga håret nu, då borde det vara fix fix färdigt att skölja ur lagom när omröstningen är klar
    såhär sent orkar jag inte ta mej för så mkt mer än sängen hahahah..... o trots de ligger vi i sängen till typ 10 här hahah ---- ingen småbarnsmorsa i sverige e så utvilad som jag e ....
  • Ejin

vad är det ni säger... har Laila Bagge varit danslärare... vilken sensation... varför har ingen sagt det till mej innan... :-O

• Ejin

jag var inte hemma igår så jag missade tyvärr större delen av lets dance denna gången... men hörde att CJ åkte.... synd att inte Elisabeth rök istället för hon e ju inte bra....fast de e ju inte CJ heller..

• Ejin

min plutt har ny läggdagstid.. kl 19,, så nu ska hag banne mej få kolla ifred....

Svar på tråden Lets dance 2009