Lets dance 2009
Förvånad över 5:orna! De andra siffrorna förtjänade han dock..
Förvånad över 5:orna! De andra siffrorna förtjänade han dock..
inte bra att det är 25 minuter tills resultatet...jag riskerar att somna under den tiden :|
nu då ska vi se!
Nu spelar det ingen roll för mig vem det är som åker ut, de två som är kvar bryr jag mig inget om...
Nu ska jag sussa people! See ya next friday. Adios!
håller med...det märks att det är henne spersonlighet. hon har tyvärr sjunkit i min respekt för henne. tyckte hon var härlig förut men nu vete tusan...hon är jättebarnslig ju!
japp tyvärr...det senaste jag hörde var att dom fick sonen David för flera år sen, sen så har jag läst på lets dance sidan nu att dom även har fått en dotter...han är sååå mycket äldre än mig, men större teddybjörn får man ju leta efter jag skulle då inte tacka nej till honom
Frk Svår skrev 2009-01-18 13:53:07 följande:
www.tv4.se/1.788500/2008/12/30/magnus_samuelsson
Om man läser i bloggen så ser man också att han är jätterolig haha alltså, jag trodde verkligen inte att han hade en sån humor, men han har fått mig att skratta rätt många gånger..särskilt i bloggen om den där kvasten
Magnus: Hej på er!
8 januari 2009 kl 18:09
Det har varit en hel del dans sista tiden. Har nu kommit till den gräns där jag går och tänker på det mer eller mindre hela tiden. En polare som håller på att gräva ner rör på sitt husbygge sms'ade och frågade hur det går med dansen samt påvisade att han minsann inte dansat utan grävt ner 15 meter rör på 1,5 meters djup. Låter i och för sig jobbigt, men det jag undrar är om han hade de platta obekväma vals skorna eller körde han irumba skorna med hög klack som är omöjliga att gå i? Grävde han i 1 2 3 och 4 5 6 takt som i vals eller i 2 3 4 som i rumba. Om det var vals så får maninte titta på spaden utan bara kolla vänster. Aldrig två hälar samtidigt i golvet samt inte hålla höger hand på häcken på spaden. För bekvämlighetens skull står vi på tå eller på böjda ben hela tiden. I rumban ska man titta spaden i ögonen hela tiden, som om man vill ha spaden! Bara höfterna får röra sigpå 1 och man ska ha sträckta vrister när man går med spaden. Spaden ska vara sexig som fan och man ska locka till sig spaden med långa rörande armar, tydligen får armarna inte vara över axel höjd. Spaden går igång av att man går på ett specielt sätt. Det speciela sättet frambringas av ett par skor med fet klack som man inte får sätta ned klacken på! Man ska jobba med fötterna och allt ska gå tok fort! Tänk på att du är mannen som för och presenterar spaden för publiken. Gräva 15 meter rör, hur svårt kan det va? Tänk på mig på fredag! Magnus
Frk Svår skrev 2009-01-18 14:58:56 följande:
oj, en spade var det visst haha!
www.tv4.se/letsdance
och sen klickar du bara på magnus och annikas bild längst upp på sidan där alla andra deltagarna har bilder också
Frk Svår skrev 2009-01-18 15:08:12 följande: