Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Lets dance 2009

Men va fan, nu är jag så upptagen med att läsa om Lasse att jag missar Let's Dance Fast tydligen så har inte missat nåt speciellt så

• Bevabus

nu kommer paret jag tycker är tråkigast, har inte en aning om vilka de är!!

• Bevabus

Du missade inget mera än en stor klumpeduns och sen ett vredesutbrott som inte ens hade utlösts för en barnunge

Hallonröd skrev 2009-01-16 20:34:14 följande:
    Missade Kitty förra veckan,  ska bli ul attse henne...
  • Bevabus

haha näe det där har jag fått reda på i efterhand! att man kunde få en keps och sånt! fasen att jag inte visste det då var väl för liten och trög för att fatta haha!

LaFontaine skrev 2009-01-16 20:35:40 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:24:23 följande:
    Äh, jag kan bara vara din storasyster Var du också med i Tippenklubben? Det var jag
  • Bevabus

Och ett par vänner till mig har Charlotte Sinclair som danslärare

Tony brukar hålla i läger som jag kan få åka på om jag vill, men det har inte blivit av än även fast jag velat. Utifrån bilderna jag har sett ifrån lägrena så verkar han vara asrolig privat Klädde ut sig till Elvis vid ett tillfälle haha!

ElinOlsson skrev 2009-01-16 20:36:23 följande:
    Den manliga bajskorven tävlade i bugg samtidigt som mej
  • Bevabus

Vart bor du?

ElinOlsson skrev 2009-01-16 20:40:14 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:38:25 följande:
    I bonnhålan som jag bor har vi mogendans/motionsbugg osv. Har sökt med ljus och lykta efter någon form av 10-dans eller liknande.
  • Bevabus

Han var mycket bättre den här gången! Förra veckan var ju ähhm..ja vi vet ju alla hur det såg ut haha Men det är ju knappast en förstaplats ;)

• Bevabus

Okej, synd! Jag känner inte heller till nåt ställe för tio-dans där :/

ElinOlsson skrev 2009-01-16 20:42:21 följande:
    Bevabus skrev 2009-01-16 20:41:34 följande:
    Karlstad-trakten
  • Bevabus

åhhh vad jag stör mig på Jessicas urdåliga skämt som hon improviserar med hela tiden *morr*

• Bevabus

Tycker jag med, förra säsongen tyckte jag hon var riktigt bra faktiskt! Men nu vete tusan..sminket, kläderna, allt hon säger är bara illa :S

Hallonröd skrev 2009-01-16 20:45:26 följande:
    Ja...fast hon var bättre på det förra säsongen tycker jag
Svar på tråden Lets dance 2009