Lets dance 2009
Men vi pratar inte om gnället och avundsjukan nu.
Men vi pratar inte om gnället och avundsjukan nu.
Vi tänker uppenbarligen på helt olika saker nu. Jag koncentrerar mig på vilka som börjar från grunden och du tycker att dom som tänker som mig är avundsjuka. Jag skulle också vara lika upprörd som Elisabeth om jag aldrig hade dansat förr och var med i en tävling som var för NYBÖRJARE och så kommer det fram att en utav min medtävlande har danserfarenhet!
Jag hade också blivit arg, inte avundsjuk, bara arg.
Aja, nu orkar jag inte hålla på och tjafsa om den här debatten längre, för helt ärligt, vad kommer det att göra för skillnad? Jag vet bara att JAG tycker det är väldigt orättvist, sen får ni andra tycka precis som ni vill.
Vi syns på fredag! Undrar vem som åker ut då, vem tror ni?
3 timmar kvar..... yay! Jag längtar efter att få se Morgan ikväll, han har lätt blivit min favorit
Ah just ja! Den där influensan som har härjat hos typ hälften av deltagarna, så man akn väl förstå om dom är lite ur form ikväll kanske
åh nej..jag har precis hittat en serie på nätet som var bra, nu krockar det med lets dance. gaah va ska jag göra???? jag får hoppa fram o tbx
hahahaha rätt illa tydligen, men den där serien innehåller en assnygg kille
"Bromance" med Brody ifrån The Hills. Asfånig serie EGENTLIGEN Men Brody är bara sååå het så jag måste kolla hihi
Nu har jag missat allt!!!
Vem var bäst och vem åkte ut?