Inlägg från: Ejin |Visa alla inlägg
  • Ejin

Lets dance 2009

modestyclara skrev 2009-03-20 21:01:50 följande:
    såg ni att lailas son satt i knät på wahlgren? Väldans vad tighta de blev fort...
    hahah.. plast pappa redan kanske...
  • Ejin

alltså jag känner inte igen darin... han har ju blivit stor hahaha

• Ejin
    Perry the Platypus skrev 2009-03-20 21:06:06 följande:
    Darin har blivit stor och börjar se ut som en taxichaufför
    hahahah....
  • Ejin

men man får allt lite lust att gå på krogen och svänga sina lurviga när man hör darin

• Ejin

min 3 månaders gamla bebis ropade just ho ho på babyvakten... o då menar jag verkligen ho ho-... tror ni hon har lärt sej prata ?? hon e kanske ett geni...

• Ejin
    Perry the Platypus skrev 2009-03-20 21:09:21 följande:
    Hon kanske är en uggla?
    hahaha... eller så kanske hon har en uggla uppe i sovrummet som har lärt henne hennes första ord... eller ja.. första o första... förra veckan ropade hon att hon befinner sej vid sporthallen i babyvakten...så hon fick ju ihop en hel mening då dessutom var de en annan unge som svarade.... kanske en hemlig pojkvän...
  • Ejin

jag sitter för andra kvällen i rad uppe i sängen med datorn för E somnar inte om hon inte får sova i våran säng.. med mej jämte... gaaahhh... Men imon får hon göra de vare sej hon vill eller ej för jag vill inte lägga mej kl 19 en fredag... O dessutom e de pappas nattningstur imon

• Ejin

jag hoppas på Laila ikväll tror jag....men de kan ändra sej under kvällens gång

• Ejin
    Kaxmaja skrev 2009-03-27 16:07:35 följande:
    ha ha precis regeln är stenhård
    ojojoj.. tur att jag inte brukar klaga då för jag har aldrig röstat..... de räckte med dom där hysteriska samtalen under melodifestivalen...
Svar på tråden Lets dance 2009