• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-23 22:54:00 följande:
    Och folk gillar Kitty Jag tycker det är skönt att det är nån som inte ser ut som alla andra får vara med lite till. Tjejen har ju personlighet.
    Sorry fattar inte riktigt. Carl-Jan var klart sämst igår men han e kvar pga att folk gillar honom. Förstår inte riktigt vad de har med Kitty att göra. Ja hon var dålig igår. Men hon var inte sämst
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-24 10:33:55 följande:
    Sorry fattar inte riktigt. Carl-Jan var klart sämst igår men han e kvar pga att folk gillar honom. Förstår inte riktigt vad de har med Kitty att göra. Ja hon var dålig igår. Men hon var inte sämst
    Inlägget du svarade på från mig var till en som tyckte Kitty skulle åka

Uppenbarligen har hon en fanclub hon med dock så hon blir nog kvar. Jag tror fortfarande att George hade mindre röster än Kitty han är så anonym på nåt vis.
    Don't Panic
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-24 11:07:56 följande:
    Inlägget du svarade på från mig var till en som tyckte Kitty skulle åka Uppenbarligen har hon en fanclub hon med dock så hon blir nog kvar. Jag tror fortfarande att George hade mindre röster än Kitty han är så anonym på nåt vis.
    Oki jag svarade dock enbart på de du skrev. Att Carl-Jan och Hasse borde åka.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-24 11:11:10 följande:
    Oki jag svarade dock enbart på de du skrev. Att Carl-Jan och Hasse borde åka.
    Jo det borde dem men så har jag alltid haft lite svårt för CarlJan... Han är lite småläskig

Och Hasse... Ja... Vad ska man säga.... Smidig som ett kylskåp
    Don't Panic
  • xxmeyaxx

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev glad igårkväll

« Feel the magic of Meya »
  • Nyfiken gul

äntligen lite rättvisa - dom två sämsta mot varandra.. vem som helst hade kunnat åka... då röstar jag för att kitty ryker nästa vecka...

och jag ääälskar Hasse Aro!! My man!!  min mobil blev en våt fläck av allt röstande på honom....

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • ludenben

Tycker det var underbart att Blondinbella fick åka hem. Hon går an bara hon inte öppnar munnen får nån pinammare för man leta efter. Hon kan hålla sig till bloggen...

BF 23/4- 09
  • Bebis
    Nyfiken gul skrev 2009-01-24 13:11:36 följande:
    äntligen lite rättvisa - dom två sämsta mot varandra.. vem som helst hade kunnat åka... då röstar jag för att kitty ryker nästa vecka... och jag ääälskar Hasse Aro!! My man!!  min mobil blev en våt fläck av allt röstande på honom....
    Det är ju inte de två sämsta som står kvar dock eftersom det är oberoende av hur folk röstat de går vidare eller?

Bella dansade dock betydligt bättre än Aro..... Det kan till och med jag säga trots att jag finner henne oerhört jobbig att lyssna på..
    Don't Panic
  • Nyfiken gul
    Bebis skrev 2009-01-24 13:58:19 följande:
    Det är ju inte de två sämsta som står kvar dock eftersom det är oberoende av hur folk röstat de går vidare eller? Bella dansade dock betydligt bättre än Aro..... Det kan till och med jag säga trots att jag finner henne oerhört jobbig att lyssna på..
    nä det vet jag - men i mina ögon var det dom två sämsta som stod mot varandra...
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Evenstar

Jag tyckte Bella dansade otroligt osmidigt. Benen hängde inte med. Istället verkade hon fokusera på att röra på rumpan så mycket som möjligt och bara se snygg ut.

Svar på tråden Lets dance 2009