• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Thaleia
    vinterlärka skrev 2009-01-28 10:32:43 följande:
    Usch, hörde nyss på radio att Magdalena Graaf fått en blödning i hjärnan så hon ska inte vara med mer i Let´s dance. Tråkigt, men viktigast är att hon blir frisk nu! Det verkar vara stabilt i alla fall, tack och lov.
    Ja, läste det i aftonbladet precis! Synd! Men som du skriver så är det viktigaste att hon blir frisk!
  • Kaxmaja
    Usch, hörde nyss på radio att Magdalena Graaf fått en blödning i hjärnan så hon ska inte vara med mer i Let´s dance.Tråkigt, men viktigast är att hon blir frisk nu! Det verkar vara stabilt i alla fall, tack och lov.
    Nej usch vad läskigt Åhhh hoppas hon mår bra och blir helt återställd
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • vinterlärka

Hoppas det här blir en väckarklocka för de övriga deltagarna att inte träna när de är sjuka.
    Nu menar jag inte att Mojje och Magdalena gjorde det, jag menar bara att det är större risk att något sådant händer när man är sjuk och tränar. Och även om de gjorde det tycker jag absolut inte att de får skylla sig själva, så ingen tror det nu.

Deltagarnas liv är värt mer än en danstävling. Antar att de har väldigt mycket press på sig utifrån och kanske till och med från TV4, tyvärr.

• Mandragora

Nu fick jag precis reda på samma sak. Usch vad hemskt. Magda som var så härlig att se på dansgolvet ... och nu blir det ingen mer Daniel heller.

• vinterlärka

Mandragora skrev 2009-01-28 12:16:33 följande:

Nu fick jag precis reda på samma sak. Usch vad hemskt. Magda som var så härlig att se på dansgolvet ... och nu blir det ingen mer Daniel heller.
    Jag tycker faktiskt det är lite konstigt att de inte tar in er ersättare. Det är ju långt kvar av programmet, slutar i slutet av mars tror jag. da Silva som är så poppis också.
  • Mandragora
    vinterlärka skrev 2009-01-28 13:25:59 följande:
    Mandragora skrev 2009-01-28 12:16:33 följande: Jag tycker faktiskt det är lite konstigt att de inte tar in er ersättare. Det är ju långt kvar av programmet, slutar i slutet av mars tror jag. da Silva som är så poppis också.
    Ja det är faktiskt konstigt när programmet bara gått tre (?!) gånger.
    Undrar om deltagarna pressar sig hårdare i år. Det är ju faktiskt allvarliga grejer som Mojje och Magda råkat ut för...
  • Kaxmaja
    vinterlärka skrev 2009-01-28 13:25:59 följande:
    Mandragora skrev 2009-01-28 12:16:33 följande: Jag tycker faktiskt det är lite konstigt att de inte tar in er ersättare. Det är ju långt kvar av programmet, slutar i slutet av mars tror jag. da Silva som är så poppis också.
    Ja de tycker jag oxå e lite märkligt. Jag hade förstått de om detta här om 5 vekor. Men nu är man ju faktiskt fortfarande bara i början. De kanske inte fått tag på någon ersättare?

Som jag ser de finns några alternativ (utan någon speciell ordning)
    * Plocka in ersättare
    * Låta senast utröstade komma tillbaka
    * Ha en utröstningsfri vecka
    * Tidigare lägga finalen
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Sexymala

Oj, va trist! Jag som såg fram emot Maggan. Hon har/hade potential!

Men då får jag ju inte se Daniel mer ju! DET om något är trist Han är ju så skön på golvet!

• Tricis

Sexymala skrev 2009-01-28 13:58:42 följande:

Oj, va trist! Jag som såg fram emot Maggan. Hon har/hade potential! Men då får jag ju inte se Daniel mer ju! DET om något är trist Han är ju så skön på golvet!
    precis nu missar vi ju snygge Daniel
  • elegi
    Usch, hörde nyss på radio att Magdalena Graaf fått en blödning i hjärnan så hon ska inte vara med mer i Let´s dance. Tråkigt, men viktigast är att hon blir frisk nu! Det verkar vara stabilt i alla fall, tack och lov.
    Nämen vad tråkigt
    Hoppas att hon snart är bra igen
    Kaxmaja skrev 2009-01-28 13:29:53 följande:
    Ja de tycker jag oxå e lite märkligt. Jag hade förstått de om detta här om 5 vekor. Men nu är man ju faktiskt fortfarande bara i början. De kanske inte fått tag på någon ersättare?   Som jag ser de finns några alternativ (utan någon speciell ordning) * Plocka in ersättare * Låta senast utröstade komma tillbaka * Ha en utröstningsfri vecka * Tidigare lägga finalen
    Ja men en ersättare tycker jag vore kul
Svar på tråden Lets dance 2009